Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn voorgevoel was dus juist. Gelukkig heeft hij het goed gemaakt.Siquet mag hem geven. Hopelijk is mijn voorgevoel mis ...

Echt he. Hoe je dan als scheids denkt schwalbe versta ik niet.De grimas van de dader sprak boekdelen.
Echt he. Hoe je dan als scheids denkt schwalbe versta ik niet.
Heel slechte instelling en reden welReputatie van Skoras
Heeft die een reputatie van een valler te zijn?Reputatie van Skoras
Absoluut. Zou niet mogen.Heel slechte instelling en reden wel
Toch wel een beetje, niet? Net als Tzolis.Heeft die een reputatie van een valler te zijn?
Of het is net een slechte coach, aangezien hij de beste op de bank laat zittenEn toch weer invallers die het verschil maken. Maar Hayen is geen goeie coach, dit is puur door de beste kern.

Wat een niveau ... Ik heb hier niemand zien beweren dat Hayen geen goede coach is, wel dat ze (al dan niet nog) geen topcoach in hem zien. Ook als supporter moet je toch erkennen dat het voor het etiket topcoach nog (veel) te vroeg is? Club heeft nu eenmaal de beste en breedste kern, wat het altijd makkelijker maakt. Dat is gewoon een feit hé.En toch weer invallers die het verschil maken. Maar Hayen is geen goeie coach, dit is puur door de beste kern.