Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard weer op het einde.Burgess geel???? Wat!
Visser nog even in de spotlights net voor het affluiten.![]()
Hij tikt/trapt hem toch nog aan? Volledig onnodig en terecht geelWat voor een dwaze kaart is dit weer. Visser dwaas.
Ik zag eerlijk gezegd enkel een heel flauw duwtje dat 85x per wedstrijd voorkomt, maar ik ga morgen eens een herhaling bekijken, want een tik/trap zag ik nu niet.Hij tikt/trapt hem toch nog aan? Volledig onnodig en terecht geel
Tis nie omdat Wes en Peter het weer niet zagen dat het er niet was.
Altijd, op SN3 lachen ze daar al jaren mee.Franky iets teveel speeksel in zijn mond?![]()

Ik zag eerlijk gezegd enkel een heel flauw duwtje dat 85x per wedstrijd voorkomt, maar ik ga morgen eens een herhaling bekijken, want een tik/trap zag ik nu niet.
Altijd, op SN3 lachen ze daar al jaren mee.![]()
Eerste keer dat ik het merk, maar verdomme als ge daarop let 
Niet gezien, kzal morgen nog eens zien. Kan nu nog de wedstrijd niet opnieuw streamen en in de samenvatting gaat dat sowieso niet te zien zijn.Eerste keer dat ik het merk, maar verdomme als ge daarop let
Nja duwtje is inderdaad niks, maar trapt en raakt de speler nog.

Die 1-0 [s wel knap gedaan , wel ziekenhuis bal van seys.2 belachelijke goals. Hoe is het mogelijk zeg.
Knap??? Alé ja, goed afgewerkt, maar die mag nooit zover geraken.Die 1-0 [s wel knap gedaan , wel ziekenhuis bal van seys.

Inderdaad, vroeger zouden we tegen Union nooit een 2-0 achterstand hebben kunnen ophalen, toont dus nog maar eens (na de CL matchen) dat het qua mentaliteit onder Hayen een enorm pak vooruit is gegaan.Nu, los van de frustraties, 2-0 ophalen en gelijkspelen op Union. Uiteindelijk terecht en een wedstrijd waar je toch weer een puntje haalt. Club nog steeds op schema imo.
Vooral dat Hayen ook tactisch kan ingrijpen, opnieuw had ik twijfels bij zijn wissel met Talbi maar het draait toch weer goed uit. Zijn plan klopt vaak van het begin al, maar hij kan zich ook altijd wel deftig aanpassen als hij ziet dat het fout loopt.Inderdaad, vroeger zouden we tegen Union nooit een 2-0 achterstand hebben kunnen ophalen, toont dus nog maar eens (na de CL matchen) dat het qua mentaliteit onder Hayen een enorm pak vooruit is gegaan.
We zitten weer met een Rits-Delaney probleem. Dendoncker - Rits is voetballend gewoon te weinig. Zeker als je dan ook nog eens geen Stroeykens hebt, maar Leoni in de plaats. Dan heb je puur voetballend een heel matig middenveld. Met daarachter nog eens 2 slechte/dramatische voetballers.Dendoncker - Rits werkt niet tegen topploegen. Leander verwacht ik toch veel meer in de opbouw.
Hopen dat de geblesseerde snel terug zijn en op de juiste plaatsen gerichte aankopen doen
Gent heeft standard overklast 1e helftHeb de match niet gezien enkel samenvatting blijkbaar was rsca vrij zwak
Gent op een diefje gaan winnen op standard.