Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige verschil tussen Niang en Sadiki zijn dus oranje schoenen volgens Wesley?

Commentatoren slaan ook iets uit hun botten hoor, amai

Hij tikt/trapt hem toch nog aan? Volledig onnodig en terecht geel

Tis nie omdat Wes en Peter het weer niet zagen dat het er niet was.
Ik zag eerlijk gezegd enkel een heel flauw duwtje dat 85x per wedstrijd voorkomt, maar ik ga morgen eens een herhaling bekijken, want een tik/trap zag ik nu niet.
Franky iets teveel speeksel in zijn mond? 😅
Altijd, op SN3 lachen ze daar al jaren mee. :lol:

Nu, los van de frustraties, 2-0 ophalen en gelijkspelen op Union. Uiteindelijk terecht en een wedstrijd waar je toch weer een puntje haalt. Club nog steeds op schema imo.

Ik zag eerlijk gezegd enkel een heel flauw duwtje dat 85x per wedstrijd voorkomt, maar ik ga morgen eens een herhaling bekijken, want een tik/trap zag ik nu niet.

Altijd, op SN3 lachen ze daar al jaren mee. :lol:
😂 Eerste keer dat ik het merk, maar verdomme als ge daarop let 😅

Nja duwtje is inderdaad niks, maar trapt en raakt de speler nog.

😂 Eerste keer dat ik het merk, maar verdomme als ge daarop let 😅

Nja duwtje is inderdaad niks, maar trapt en raakt de speler nog.
Niet gezien, kzal morgen nog eens zien. Kan nu nog de wedstrijd niet opnieuw streamen en in de samenvatting gaat dat sowieso niet te zien zijn. :p

Die 1-0 [s wel knap gedaan , wel ziekenhuis bal van seys.
Knap??? Alé ja, goed afgewerkt, maar die mag nooit zover geraken.

Deze deed me heel erg aan die van Minda tegen ons vorig seizoen, met jammerlijk genoeg dezelfde salonvoetballer die gewoon mee loopt en niets doet. Gewoon een professionele fout maken en geel pakken, maar die heeft dus niets geleerd uit die fase van begin dit kalenderjaar. :angry:

Nu, los van de frustraties, 2-0 ophalen en gelijkspelen op Union. Uiteindelijk terecht en een wedstrijd waar je toch weer een puntje haalt. Club nog steeds op schema imo.
Inderdaad, vroeger zouden we tegen Union nooit een 2-0 achterstand hebben kunnen ophalen, toont dus nog maar eens (na de CL matchen) dat het qua mentaliteit onder Hayen een enorm pak vooruit is gegaan.

Inderdaad, vroeger zouden we tegen Union nooit een 2-0 achterstand hebben kunnen ophalen, toont dus nog maar eens (na de CL matchen) dat het qua mentaliteit onder Hayen een enorm pak vooruit is gegaan.
Vooral dat Hayen ook tactisch kan ingrijpen, opnieuw had ik twijfels bij zijn wissel met Talbi maar het draait toch weer goed uit. Zijn plan klopt vaak van het begin al, maar hij kan zich ook altijd wel deftig aanpassen als hij ziet dat het fout loopt.

Dendoncker - Rits werkt niet tegen topploegen. Leander verwacht ik toch veel meer in de opbouw.

Hopen dat de geblesseerde snel terug zijn en op de juiste plaatsen gerichte aankopen doen
We zitten weer met een Rits-Delaney probleem. Dendoncker - Rits is voetballend gewoon te weinig. Zeker als je dan ook nog eens geen Stroeykens hebt, maar Leoni in de plaats. Dan heb je puur voetballend een heel matig middenveld. Met daarachter nog eens 2 slechte/dramatische voetballers.
Onze kern gewoon heel matig, los van een paar uitschieters die ons naar een hoger niveau tillen. Gisteren konden we enkel op Dolberg rekenen, en we weten ondertussen dat je daar niet zoveel aan hebt in een laag blok. Verschaeren op de flank zetten ook een bedenkelijke beslissing. Blessures uiteraard een factor.
Gisteren met een zwak gameplan naar daar getrokken, en terecht kansloos ten onder gegaan.
Grote lichtpunt wel Degreef, die met veel schwung inviel, maar voetballend gewoon zo een meerwaarde bied.
Ook genoten van Kos, hoop zo hard dat die voor de Duivels kiest. Aja, en merci hè Wouter …

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan