Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beeldmateriaal van Zanka bij die kansen en goal kan men toch overal gaan gebruiken hoe het zeker niet moet.

En te ver van zijn tegenstander en de passlijn niet afsnijden. Gewoon zowat daar lopen, nutteloos

Man man man, als we hier al geen kaart meer voor gaan geven? Beuk in de rug van Leoni, geen enkele intentie voor het spelen van de bal én het afbreken van een beloftevolle aanval. Gebeurt dit in de tweede helft dan is het altijd geel.
Nu wel geel voor Leander natuurlijk 😂 triestig

Ik had niet veel verwachtingen voor deze wedstrijd gezien Genk duidelijk de grote favoriet is maar dan nog is het allemaal maar heel triestig langs onze kant.

Die duw op N'Diaye niet voldoende voor een fout blijkbaar.
Los in z'n rug hem wegduwen. Loepzuivere fout, toch?

Edit: als je dat vergelijkt met de "fout" waar De Doncker geek voor gekregen heeft.

Die duw op N'Diaye niet voldoende voor een fout blijkbaar.
Los in z'n rug hem wegduwen. Loepzuivere fout, toch?
Hij laat zich laat vallen en was al aan het klungelen, mja die duw is er inderdaad wel heel duidelijk

Nuja boterberg in Genk-Anderlecht na penaltygate en zijn schorsing erna..

Nie dat we hier ook maar iets verdienen op die 7 acceptabele minuten na zonet.

Precies terug een match onder Riemer

En nee Aster, als ge eerst de man raakt in uw tackle en dan de bal is het geen scherpe tussenkomt, dan is het gewoon een overtreding

Ik had niet veel verwachtingen voor deze wedstrijd gezien Genk duidelijk de grote favoriet is maar dan nog is het allemaal maar heel triestig langs onze kant.
Is toch elk keer in Genk dat we daar slecht zijn. Dat is zo al jaren aan de gang. Daarom kijk die matchen zelf niet meer en weer de juiste keuze gebleken

Dendoncker - Rits werkt niet tegen topploegen. Leander verwacht ik toch veel meer in de opbouw.

Hopen dat de geblesseerde snel terug zijn en op de juiste plaatsen gerichte aankopen doen

Je zit natuurlijk ook met 10 man te spelen. Dolberg is ook maar een luie spits. Qua tor-instinct absolute top in België maar in zo'n wedstrijden kan je daar even goed een zak patatten zetten.

Natuurlijk valt die goal weer wanneer je de wedstrijd in handen begint te nemen.

En dat tijdrekken mag echt wel eens strenger bestraft worden, hoe opvallend was dat weer. Ik snap het wel, en wij doen dat ook, maar dit was bij momenten er over.

Een wedstrijd die geen winnaar verdiende.
Beide clubs staan toch een aantal plaatsen te hoog in de rangschikking.

Tijd winnen doet iedereen.
Zolang er niet of nauwelijks ingegrepen wordt zal dit nooit veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan