Het is toch duidelijk dat de enige die dit club kan stoppen, club zelf is hoor. Genk in minuut 72 met hun eerste bal tussen de palen, een penalty dus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja er was contact. Omdat Tolu zelf voor Ordonez komt lopen en hem raakt.Was wel heel duidelijk contact en duidelijke penalty dus. Maar die voorsprong zouden we uiteraard nooit verdiend hebben. Tijd om wakker te worden nu....
Het is toch duidelijk dat de enige die dit club kan stoppen, club zelf is hoor. Genk in minuut 72 met hun eerste bal tussen de palen, een penalty dus.
beste plaats in het stadion om deze goal mee te maken! Wat een voorrechtDie speler die achter het muurtje lag zag hem mooi binnenvliegen.
Mooi ingestudeerd nummertje! Die van Genk stonden er op te kijken
Je zou denken dat het al 5-0 wasKameraad stuurde me een passend bericht na die goal "Typerend voor onze match. Iedereen aan het slapen"
Ik snap dit dus echt niet. Ik wil niet afdingen op Brugge hun prestatie. Maar spelen tegen een bende kegels was even moeilijk geweest, denk ik. We speelden niet slecht, we speelden gewoonweg niet.