Bwa, dat laatste beeld van de VAR toch niet?Man man onbegrijpelijk dit. Tikt gewoon de bal weg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, dat laatste beeld van de VAR toch niet?Man man onbegrijpelijk dit. Tikt gewoon de bal weg
Maar jawel kom opBwa, dat laatste beeld van de VAR toch niet?
Echt zijn jullie nu echt allemaal scheel? Ik heb net 5x na elkaar in slomo die laatste beelden, die van de voorzijde van de actie, bekeken. Het is echt overduidelijk de aanvaller die de bal heeft.
Maar echt, hoe je dat kan blijven zeggen. Kijk nu toch gewoon eens die laatse herhaling een paar keer na elkaar.Ref vond dat STVV al genoeg pech had gehad met de refs de laatste weken
En uit alle andere herhalingen zie je dat Zanka op de bal zit hoor
Hein: "Hier denk je dan weer dat het Ferrari is", "het is ook te zien welk beeld dat je ziet".Maar echt, hoe je dat kan blijven zeggen. Kijk nu toch gewoon eens die laatse herhaling een paar keer na elkaar.
Zelfs Hein, die eerst stellig bleef beweren dat Zanka de bal had, geeft plots toe dat hij toch fout was.
Uit de andere beelden is het gewoon niet duidelijk en kan je niet zien of Zanka de bal heeft of niet. Maar lijkt het idd zelfs dat Zanka op zijn minst de bal ook heeft.Hein: "Hier denk je dan weer dat het Ferrari is", "het is ook te zien welk beeld dat je ziet".
Dus nee, hij geeft niet toe dat hij toch fout was. Hij geeft toe dat het niet die 100% is dat hij eerst dacht en dat het toch afhankelijk is van welk beeld dat je ziet. Ik durf het ook niet te zeggen dus het is ook belachelijk om te stellen dat het overduidelijk is en iedereen scheel is.
Op de eerste beelden zie je toch duidelijk dat het de aanvaller is die de bal heeft.
Echt zijn jullie nu echt allemaal scheel? Ik heb net 5x na elkaar in slomo die laatste beelden, die van de voorzijde van de actie, bekeken. Het is echt overduidelijk de aanvaller die de bal heeft.
Overduidelijk dat Zanka de enige is die de bal raakt.Maar echt, hoe je dat kan blijven zeggen. Kijk nu toch gewoon eens die laatse herhaling een paar keer na elkaar.
Zelfs Hein, die eerst stellig bleef beweren dat Zanka de bal had, geeft plots toe dat hij toch fout was.