Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van die erbarmelijke 1ste helft. Had nooit zo spannend moeten zijn.
Wel grappig. Heel de match proberen tijd te winnen en in blessuretijd die ploeg nog belonen met bijna 2 extra minuten. Dat zegt ook alles over de Ref vandaag
Die fase moet je oplossen zonder een kaart te geven. Zoveel was daar niet aan de hand. Hij heeft andere fases dan laten doorgaan zonder een fout te fluiten. Hij had deze match gewoon niet goed onder controleSlechte ref inderdaad. Veel te veel gele kaarten uitgedeeld. Die voor Keita was bv helemaal niet nodig, die Zanka was toch zelf de uitlokker en de farse daar met zijn trekken en duwen.
Die fase moet je oplossen zonder een kaart te geven. Zoveel was daar niet aan de hand. Hij heeft andere fases dan laten doorgaan zonder een fout te fluiten. Hij had deze match gewoon niet goed onder controle
Klopt. Al zal het veld er ook geen goed aan doen. De ene blessure na de andere ook op dat veld.Beetje zoals Anderlecht in de eerste helft dus.
*ba dum tsss*

Kortrijk, Mechelen en Standard mogen zich bekocht voelen volgens Lardot. Top weekend voor onze refs![]()
Elke match krijgen we ook een SERIEUZE call in ons nadeel (drie penalty's die duidelijk waren, maar daar hoort ge niks van). Maar wel zo zorgen dat week na week volk staat te melken wat een voordeel wij krijgen.maar allé, jullie hebben net een keigroot kado gekregen met die handsgoal die niet gezien werd -> kort geheugen precies?Overigens flauw dat ze daar enkel de dingen bespreken waarover gezeikt wordt. Ze hadden van mij gerust ook eens mogen spreken over de penalty die we niet krijgen tegen Kortrijk bvb. Het narratief wordt stilaan wel duidelijk rond onsElke match krijgen we ook een SERIEUZE call in ons nadeel (drie penalty's die duidelijk waren, maar daar hoort ge niks van). Maar wel zo zorgen dat week na week volk staat te melken wat een voordeel wij krijgen.
maar allé, jullie hebben net een keigroot kado gekregen met die handsgoal die niet gezien werd -> kort geheugen precies?
Ik wil gerust geloven dat Gent op een gegeven moment geviseerd werd door de scheidsrechters door alle commentaar die Gent op hen had, maar bij jullie is het volgens mij niet anders dan bij de andere PO1 ploegen
dan lees je toch andere media dan ik want dat gevoel heb ik totaal niet als ik op maandag hln.be sportkatern lees of naar het nieuws kijk?In die match wordt er een halve volleyball move uitgeoefend door een STVV verdediger in de eigen baklijn. Een handsbal vergelijkbaar met die van Mechele waar toch iedereen het over eens was dat dat gewoon een penalty moest zijn. Zelfs de verslaggevers waren verbaasd dat dat geen penalty was. Een handsbal die veel duidelijker was dan een handsbal waar 24 uur analyses en meerdere beelden nodig voor waren om dan via een niet-gebruikt beeld tijdens de match toch te zien dat de bal de hand van Bangoura aaide.
Dus ja, mijn geheugen is niet zo kort, maar wel consequent. Ze mogen van mij in STVV, in Luik en in Kortrijk boos zijn over die fases. En daar heb ik dan ook alle begrip voor. Maar ik heb het er wel mee gehad hoe elk van die matchen zo eenzijdig bekeken worden. Het begint op sociale media alleen maar te gaan over "de arbitrage helpt Genk elke match". Dezelfde arbitrage die de kans niet grijpt om ons drie matchen op rij een terechte penalty te geven? Dezelfde arbitrage als die twee penalty's niet zag op 4 juni 2023 en daarna via het RD verkondigde "we fluiten geen lichte penalty's in deze fase van de competitie"?
Wees boos en teleurgesteld zoveel ge wilt. En dat zal niemand (ook in Genk niet) u kwalijk nemen. Maar dat eenzijdig narratief ben ik nu wel al beu als koude pap.
Eenzijdig is dat toch niet? Elke ploeg heeft deze voor en nadelen. Genk heeft misschien toch ook al 5 punten gewonnen dit seizoen door de refs ( 3 tegen Kortrijk als je daar met 10 valt misschien, 1 punt na de handsgoal tegen STVV en 2 punten tegen Mechelen omdat de Ref na de blessuretijd nog tijd ging bijtellen tot de goal viel) dus klagen over de refs kan je doen maar je hebt ze evenveel keer ook mee gehad. Net zoals Anderlecht en Brugge dat ook wel ondervonden hebben in hun nadeel alsook in hun voordeel. Algemene indruk van de refs is hier gewoon negatiefIn die match wordt er een halve volleyball move uitgeoefend door een STVV verdediger in de eigen baklijn. Een handsbal vergelijkbaar met die van Mechele waar toch iedereen het over eens was dat dat gewoon een penalty moest zijn. Zelfs de verslaggevers waren verbaasd dat dat geen penalty was. Een handsbal die veel duidelijker was dan een handsbal waar 24 uur analyses en meerdere beelden nodig voor waren om dan via een niet-gebruikt beeld tijdens de match toch te zien dat de bal de hand van Bangoura aaide.
Dus ja, mijn geheugen is niet zo kort, maar wel consequent. Ze mogen van mij in STVV, in Luik en in Kortrijk boos zijn over die fases. En daar heb ik dan ook alle begrip voor. Maar ik heb het er wel mee gehad hoe elk van die matchen zo eenzijdig bekeken worden. Het begint op sociale media alleen maar te gaan over "de arbitrage helpt Genk elke match". Dezelfde arbitrage die de kans niet grijpt om ons drie matchen op rij een terechte penalty te geven? Dezelfde arbitrage als die twee penalty's niet zag op 4 juni 2023 en daarna via het RD verkondigde "we fluiten geen lichte penalty's in deze fase van de competitie"?
Wees boos en teleurgesteld zoveel ge wilt. En dat zal niemand (ook in Genk niet) u kwalijk nemen. Maar dat eenzijdig narratief ben ik nu wel al beu als koude pap.
Stroeykens ligamenten van zijn enkel gescheurd. Dat is ook weer langdurig de lappenmand in
Ben je vet mee. Grootste boosdoener is dat veld. Hebben ze in het tussenseizoen niks aan gedaan. Eigen schuldToch veel kwaliteit in onze ziekenboeg momenteel.
En gewoon kwalitatief uw 2 beste spelers.Dolberg zou ook wat op de sukkel zijn dus dat zijn dan ineens onze twee beste spelers van de afgelopen weken geblesseerd...

Stop met Brandon zo te viseren! Het was SpileersIn die match wordt er een halve volleyball move uitgeoefend door een STVV verdediger in de eigen baklijn. Een handsbal vergelijkbaar met die van Mechele waar toch iedereen het over eens was dat dat gewoon een penalty moest zijn. Zelfs de verslaggevers waren verbaasd dat dat geen penalty was. Een handsbal die veel duidelijker was dan een handsbal waar 24 uur analyses en meerdere beelden nodig voor waren om dan via een niet-gebruikt beeld tijdens de match toch te zien dat de bal de hand van Bangoura aaide.
Iedere zinnige mens zag bij herhaling 1 dat de bal tijdens stvv-genk geraakt werd met de hand. Allez, of het zou de hand van god moeten zijn die ineens die bal van richting doet veranderen.In die match wordt er een halve volleyball move uitgeoefend door een STVV verdediger in de eigen baklijn. Een handsbal vergelijkbaar met die van Mechele waar toch iedereen het over eens was dat dat gewoon een penalty moest zijn. Zelfs de verslaggevers waren verbaasd dat dat geen penalty was. Een handsbal die veel duidelijker was dan een handsbal waar 24 uur analyses en meerdere beelden nodig voor waren om dan via een niet-gebruikt beeld tijdens de match toch te zien dat de bal de hand van Bangoura aaide.
Geen idee op welke sociale media je zit maar dat lees ik toch allemaal niet. En het enige wat hier dan weer veel posts oplevert is een vermeende gele kaart van Coosemans buiten de 16 terwijl verre van wedstrijdbepalend.Dus ja, mijn geheugen is niet zo kort, maar wel consequent. Ze mogen van mij in STVV, in Luik en in Kortrijk boos zijn over die fases. En daar heb ik dan ook alle begrip voor. Maar ik heb het er wel mee gehad hoe elk van die matchen zo eenzijdig bekeken worden. Het begint op sociale media alleen maar te gaan over "de arbitrage helpt Genk elke match". Dezelfde arbitrage die de kans niet grijpt om ons drie matchen op rij een terechte penalty te geven? Dezelfde arbitrage als die twee penalty's niet zag op 4 juni 2023 en daarna via het RD verkondigde "we fluiten geen lichte penalty's in deze fase van de competitie"?
Die beelden hebben ze toch gewoon laten zien tijdens Extra-Time en direct afgedaan als te licht en geen penal waardig?Overigens flauw dat ze daar enkel de dingen bespreken waarover gezeikt wordt. Ze hadden van mij gerust ook eens mogen spreken over de penalty die we niet krijgen tegen Kortrijk bvb. Het narratief wordt stilaan wel duidelijk rond onsElke match krijgen we ook een SERIEUZE call in ons nadeel (drie penalty's die duidelijk waren, maar daar hoort ge niks van). Maar wel zo zorgen dat week na week volk staat te melken wat een voordeel wij krijgen.