Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja verdiend natuurlijk. Mechelen gewoon een sterke ploeg dit seizoen. Deze tweede helft, die match tegen Genk ook die ze altijd hadden moeten winnen.

Club gewoon superzwak, geen kloten gedaan vandaag, al moet Tzolis wel altijd de 0-2 maken. Kv ligt Club ook niet, laatste 5 matchen geloof ik 4 draws.

Jammer dat we zelf zo zwak zijn. Anders zouden we tegen DIT Brugge nog wel eens kans maken. Maar thuis en in een topwedstrijd kunnen ze dikwijls wel wat meer.

Beerschot heeft zo een penalty gekregen vorige week tegen Cercle, quasi krak dezelfde situatie.
De uitleg was toen ook duidelijk.
Als het de 1e hand is (zijnde dichtste bij de bal = geen penalty - hand verst van de bal = penalty)
Is volgens Boeckx ook besproken op het 1e zittingsmoment met de refs

Lardot zijnde zou ik de ref nu zelf voor de camera's zetten, dat hij het maar uitlegt waarom hij de regels niet volgt

Ik zeg niet dat het voor mij penalty moet zijn, maar als ge het zo tegen iedereen gaat uitleggen en het de ene week anders beslist..
Dan lijken het beslissingen au tete du client

ja, dat was een baalmatch voor KVM. 2e helft waren we beter, maar we zijn de laatste tijd zo onefficiënt…

Raemaekers toch ook vaak in de fout.

ja, dat was een baalmatch voor KVM. 2e helft waren we beter, maar we zijn de laatste tijd zo onefficiënt…

Raemaekers toch ook vaak in de fout.
Hoe die geen geel heeft gekregen, is toch onvoorstelbaar. Nergens een zware fout maar gewoon de optelsom van.

Lauberbach moest bij die 2de penalty fase voor Mechelen ook altijd geel krijgen voor schwalbe achteraf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan