Dus kunnen ze ook nooit in de rug duwen. Die 2de fase is dus juist beoordeeldVolgens het Referee Dep hebben Club Brugge spelers geen handen

Buikgevoel bij die eerste zegt ook geen, reglement waarschijnlijk weer iets anders
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus kunnen ze ook nooit in de rug duwen. Die 2de fase is dus juist beoordeeldVolgens het Referee Dep hebben Club Brugge spelers geen handen

We zijn ook heel wisselvallig. Is volgens mij een soort attitude probleem. Zo van het loopt wel los mochten we verloren hebben zou het niet eens onverdiend zijn.Jammer dat we zelf zo zwak zijn. Anders zouden we tegen DIT Brugge nog wel eens kans maken. Maar thuis en in een topwedstrijd kunnen ze dikwijls wel wat meer.
Dat is het hem net ze hangen er regels aan arm moet tegen lichaam etc gevoelsmatig was dit voor mij nooit penalty. Maar het is frustrerend de ene week zo en andere week iets anders. Ik kan dingen goed inschatten maar die hands regels veranderen om de week.Dus kunnen ze ook nooit in de rug duwen. Die 2de fase is dus juist beoordeeld
Buikgevoel bij die eerste zegt ook geen, reglement waarschijnlijk weer iets anders
ze veranderen de regels niet, ze praten gewoon de beslissing die genomen is door de ref dat specifiek weekend goed. Rinse and repeat elk weekend, niemand die nog kan volgen.Dat is het hem net ze hangen er regels aan arm moet tegen lichaam etc gevoelsmatig was dit voor mij nooit penalty. Maar het is frustrerend de ene week zo en andere week iets anders. Ik kan dingen goed inschatten maar die hands regels veranderen om de week.
Met alle respect, maar je kan even goed sprookjes lezen. Het is 5 na 12 voor Ghelamco en bij verlenging ook voor Antwerp. Ook zeer naïef om te denken dat een Ghelamco in zware nood prioriteit gaat geven Antwerp (een zuivere verliespost van de eigenaar). Antwerp is nu prestige en schone schijn voor Pol, als het water echt aan de lippen staat is het klaar met die fantasietjes. En als het komende boekjaar niet goed valt is het effectief klaar.Wat heeft RAFC hiermee te maken? Ghelamco is bezig met de opkuis en heeft best nog veel achter de hand.
Beerschot mag toch wel heel veel.