Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat we zelf zo zwak zijn. Anders zouden we tegen DIT Brugge nog wel eens kans maken. Maar thuis en in een topwedstrijd kunnen ze dikwijls wel wat meer.
We zijn ook heel wisselvallig. Is volgens mij een soort attitude probleem. Zo van het loopt wel los mochten we verloren hebben zou het niet eens onverdiend zijn.

Dus kunnen ze ook nooit in de rug duwen. Die 2de fase is dus juist beoordeeld :p

Buikgevoel bij die eerste zegt ook geen, reglement waarschijnlijk weer iets anders
Dat is het hem net ze hangen er regels aan arm moet tegen lichaam etc gevoelsmatig was dit voor mij nooit penalty. Maar het is frustrerend de ene week zo en andere week iets anders. Ik kan dingen goed inschatten maar die hands regels veranderen om de week.

Dat is het hem net ze hangen er regels aan arm moet tegen lichaam etc gevoelsmatig was dit voor mij nooit penalty. Maar het is frustrerend de ene week zo en andere week iets anders. Ik kan dingen goed inschatten maar die hands regels veranderen om de week.
ze veranderen de regels niet, ze praten gewoon de beslissing die genomen is door de ref dat specifiek weekend goed. Rinse and repeat elk weekend, niemand die nog kan volgen.

Mooie overwinning tegen Kortrijk. Ik vond ons niet zo slecht gelijk sommigen zeggen. Laat de zondag maar beginnen.

Wat heeft RAFC hiermee te maken? Ghelamco is bezig met de opkuis en heeft best nog veel achter de hand.
Met alle respect, maar je kan even goed sprookjes lezen. Het is 5 na 12 voor Ghelamco en bij verlenging ook voor Antwerp. Ook zeer naïef om te denken dat een Ghelamco in zware nood prioriteit gaat geven Antwerp (een zuivere verliespost van de eigenaar). Antwerp is nu prestige en schone schijn voor Pol, als het water echt aan de lippen staat is het klaar met die fantasietjes. En als het komende boekjaar niet goed valt is het effectief klaar.

Recordverlies, vastgoedsector stokt, Londense Arc is gewoon gedefault (94 miljoen verlies in een klap omdat men de lening niet betaalde), guidance voor de gehele groep is bijgestuurd naar beneden, 1.1 miljard (1.100.000.000,00 EUR) schulden terwijl alle vastgoedactiva is genoteerd tegen (te hoge) verkoopprijs in de boekhouding dus ik moet geen tekening maken bij de ratio’s van Ghelamco tegen eerlijke noteringenmomenteel.

Een verkoop tegen goede voorwaarden is straks het enige wat soelaas kan brengen. Het zou wel eens kunnen dat de clan Mintjens daar op wacht. Alles stevent iig af op een crisispunt en het is gissen hoe Antwerp daar uit komt tbh. Maar het is totaal niet gezond daar.

Ik heb dit al verscheidene keren op voorhand aangekaart en voorspeld hier, maar veel Antwerpsups zitten zwaar met hun kop in het zand. Met pijn in het hart, maar alles wat ik daarover zei is al uitgekomen. :’)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan