Hans Moleman
Well-known member
Scouting is al een eerste punt. Werd genegeerd door Fedberg, die vervolgens wat in zijn veel te beperkt netwerk spelers ging zoeken, zonder ook echt een idee achter die transfers. En daar komen we bij het tweede punt, een sportief directeur met een plan, die gericht een trainer aantrekt met een plan.Ik vraag me dan soms wel af wat jullie plan zou zijn, maar concreet dan en niet gewoon een "capabele voorzitter/sportief directeur aanstellen".
Ook Neerpede wordt al een tijdje niet meer deftig gebruikt. Degreef zowat de enige speler die echt debuteerde onder Fredberg, tot gisteren Lapage, en onder Riemer mochten er nauwelijks jonge spelers meetrainen. En dan heb ik het nog niet over het grote hervormingsplan van Neerpede waar ook niet echt over nagedacht is, en daar iemand als Verbeke een veel te belangrijke rol in krijgt.
Er is duidelijk een gigantisch gebrek aan voetbalkennis bij de mensen die de beslissingen nemen. Renard kan ik daar moeilijker in inschatten. Maar dat lijkt mij ook niet de meest doordachte beslissing. En als ik dan hoor dat Vandenhaute ervan overtuigd is om meer met makelaars te gaan werken, en je dan iemand aantrekt die concreet in een Propere Handen dossier wordt genoemd, gaan er toch weer een paar serieuze red flags omhoog.
Men doet maar wat, op alle vlak. En ziet zichzelf nog steeds als de grote hervormer.
Dus dan is een Wouter Buiten meer dan op zijn plaats, en lijken veel supporters niet te beseffen welk wanbeheer we nu al zo lang moeten slikken, en het weldegelijk veel beter kan.