Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie goal, maar voor de rest liggen we wel serieus onder.
Verliezen elk duel.
Verschaeren weer los onder de ondergrens door.

Die moet toch door Wouter in de ploeg gedwongen worden of chantagemateriaal hebben?

Erg voor hem, maar die jonge heeft precies schrik om te voetballen na zijn blessures

Wat is Peter nu aan het zagen?

Toch gewoon overduidelijk penalty? Daar is niks natuurlijks aan die positie van die arm
Volgens de regels is het penalty, maar overduidelijk en onnatuurlijk voelt het voor mij niet aan. Lijkt gewoon de bal willen te blocken en staat zelfs met zijn rug naar de bal op het moment van de handsbal.

Volgens de regels is het penalty, maar overduidelijk en onnatuurlijk voelt het voor mij niet aan. Lijkt gewoon de bal willen te blocken en staat zelfs met zijn rug naar de bal op het moment van de handsbal.
Terechte penalty doordat de regels geschreven zijn zodat interpretatie niet meer mogelijk is. In het oude reglement was dat gewoon aangeschoten. Nu ja er zat wel meer fout bij cercle dan dat..

Denkey niet in de selectie vanwege bespreken transfer waarbij zijn fysieke aanwezigheid vereist is. Perfecte timing zou ik zeggen zo 🤔
Heel vreemd dat dit 2 maanden voor het openen van de transfermarkt al gebeurt, en als het zo is waarom plannen ze die besprekingen dan niet in de komende 2 weken tijdens de international break.

Zal toch een haar in de boter zitten tussen Cercle en Denkey.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan