StevenFM
Well-known member
nee liever niet ik vind het voorlopig nog allemaal toffe gastjesKan je raden welke 2 een Beerschot-verleden hebben?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee liever niet ik vind het voorlopig nog allemaal toffe gastjesKan je raden welke 2 een Beerschot-verleden hebben?
Ook de verklaring waarom augusto afgelopen weken mocht starten. Vrij groot verschil wel tussen beide nog…Denkey niet in de selectie vanwege bespreken transfer waarbij zijn fysieke aanwezigheid vereist is. Perfecte timing zou ik zeggen zo![]()
Verliezen elk duel.Mooie goal, maar voor de rest liggen we wel serieus onder.
Ziet het zo aankomen hè.En nu is het wachten op de onvermijdelijke aansluitingstreffer om het weer spannend te maken.
En nu is het wachten op de onvermijdelijke aansluitingstreffer om het weer spannend te maken.
Bende panikeursZiet het zo aankomen hè.
Rits is daar al aan het lachen en zwansen met Collin
Dadelijk weer een moment te traag of onoplettendheid en prijs
Het is al wel meer wel dat niet gebeurd natuurlijk.Bende panikeurs
Volgens de regels is het penalty, maar overduidelijk en onnatuurlijk voelt het voor mij niet aan. Lijkt gewoon de bal willen te blocken en staat zelfs met zijn rug naar de bal op het moment van de handsbal.Wat is Peter nu aan het zagen?
Toch gewoon overduidelijk penalty? Daar is niks natuurlijks aan die positie van die arm
Arm zwaait wel heel hoog vind ik.Volgens de regels is het penalty, maar overduidelijk en onnatuurlijk voelt het voor mij niet aan. Lijkt gewoon de bal willen te blocken en staat zelfs met zijn rug naar de bal op het moment van de handsbal.
Eerste helft toch wel geluk dat ze totaal niet efficiënt zijn met die mogelijkheden.Cercle ligt ons gewoon![]()
Terechte penalty doordat de regels geschreven zijn zodat interpretatie niet meer mogelijk is. In het oude reglement was dat gewoon aangeschoten. Nu ja er zat wel meer fout bij cercle dan dat..Volgens de regels is het penalty, maar overduidelijk en onnatuurlijk voelt het voor mij niet aan. Lijkt gewoon de bal willen te blocken en staat zelfs met zijn rug naar de bal op het moment van de handsbal.
Heel vreemd dat dit 2 maanden voor het openen van de transfermarkt al gebeurt, en als het zo is waarom plannen ze die besprekingen dan niet in de komende 2 weken tijdens de international break.Denkey niet in de selectie vanwege bespreken transfer waarbij zijn fysieke aanwezigheid vereist is. Perfecte timing zou ik zeggen zo![]()