Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja jongens, stel u voor dat die er nog in ging.

Anderlecht echt ontstellend zwak toch. En dan toch nog bijna gelijk komen.

Man man, hoe spannend maak je dit zelf nog.
Gewoon los 3-0 voorkomen en de match doodmaken.

Verdiende overwinning in elk geval, rsca echt wel zwak.

Bizar dat je op het einde nog bijna de 2-2 tegen krijgt als het eigenlijk 3-0 is. Zeer vreemde VAR beslissingen toch.
De lijnrechters waren ook zwaar ondermaats, lang geleden dat dat zo opvallend was. Zowat elke keer dat hun vlag de lucht in ging was het fout.

De officiële offside-lijn dames en heren, voor het afkeuren van de 2-0. Professioneler wordt het niet.
De voet van de 4 van Anderlecht staat op de lijn, de knie zit er voor, maar we nemen de elleboog als referentiepunt. Dan nemen we bij Tzolis een onzichtbaar punt uit een onmogelijke hoek, trekken er met paint wat strepen bij en voila, tis offside.

De officiële offside-lijn dames en heren, voor het afkeuren van de 2-0. Professioneler wordt het niet.
De voet van de 4 van Anderlecht staat op de lijn, de knie zit er voor, maar we nemen de elleboog als referentiepunt. Dan nemen we bij Tzolis een onzichtbaar punt uit een onmogelijke hoek, trekken er met paint wat strepen bij en voila, tis offside.
En voor de 2-1 was de rode kleur opgebruikt.

Bij Antwerp is het weer puzzelen door alle geblesseerden. Als we vandaag een punt pakken ben ik al tevreden.

allé, 5 man van rsca een 3/10 op hln, nog nooit eerder gebeurd denk ik?
Dendoncker, verschaeren, dreyer, stroeykens en dolberg

allé, 5 man van rsca een 3/10 op hln, nog nooit eerder gebeurd denk ik?
Dendoncker, verschaeren, dreyer, stroeykens en dolberg

Ik vraag me echt af hoe ze die punten toekennen, ook bij Nieuwsblad. Het is precies of ze evalueren de collectieve prestatie, en dan doen ze eventueel nog -1 of +1. En vaak komt de score ook totaal niet overeen met de uitleg. Bvb Dendoncker geven ze een 3 en dan zeggen ze 'erg matige match'. Sorry, maar een 3 is ronduit slecht, niet 'matig'.
Erger me al ettelijke maanden aan die zogezegde punten.

Ik vraag me echt af hoe ze die punten toekennen, ook bij Nieuwsblad. Het is precies of ze evalueren de collectieve prestatie, en dan doen ze eventueel nog -1 of +1. En vaak komt de score ook totaal niet overeen met de uitleg. Bvb Dendoncker geven ze een 3 en dan zeggen ze 'erg matige match'. Sorry, maar een 3 is ronduit slecht, niet 'matig'.
Erger me al ettelijke maanden aan die zogezegde punten.

Leander Dendoncker - 3​

Was dit de slechtste match uit zijn carrière? De kapitein stond opnieuw centraal achterin in de plaats van Zanka, maar was nergens. Veel te traag en geen enkele inspeelpass vond de beoogde bestemmeling.

Dat is toch minder positief dan "matig".

Oververdiende overwinning, en toch kruipen we nog door het gaatje op het einde, zucht. Moeten echt efficiënter worden :shutup:

En de VAR, ik weet dat het in se beter is zo, maar in het stadion, als supporter, is dat echt om gek te worden... Juichen terwijl het "random" nog afgekeurd kan worden, duurt echt ellenlang die offside checks... Word ik echt beu eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Oververdiende overwinning, en toch kruipen we nog door het gaatje op het einde, zucht. Moeten echt efficiënter worden :shutup:

En de VAR, ik weet dat het in se beter is zo, maar in het stadion, als supporter, is dat echt om gek te worden... Juichen terwijl het "random" nog afgekeurd kan worden, duurt echt ellenlang die offside checks... Word ik echt beu eigenlijk.
Dat is inderdaad wel vaak een domper. Je scoort en wil vieren, maar je weet niet of je mag vieren. Dan kijkt de VAR nog 7 minuten of ze ergens geen fout gestrikte veter vinden 12 balcontacten voor de goal en ondertussen is zowel het tempo als de beleving uit de wedstrijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan