Ja jongens, stel u voor dat die er nog in ging.
Anderlecht echt ontstellend zwak toch. En dan toch nog bijna gelijk komen.
Anderlecht echt ontstellend zwak toch. En dan toch nog bijna gelijk komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En voor de 2-1 was de rode kleur opgebruikt.
De officiële offside-lijn dames en heren, voor het afkeuren van de 2-0. Professioneler wordt het niet.
De voet van de 4 van Anderlecht staat op de lijn, de knie zit er voor, maar we nemen de elleboog als referentiepunt. Dan nemen we bij Tzolis een onzichtbaar punt uit een onmogelijke hoek, trekken er met paint wat strepen bij en voila, tis offside.
Ik ga ervan uit dat 2-1 geldig was maar ze tonen idd enkel de witte lijn en op dat beeld lijkt die knie verder te staan.En voor de 2-1 was de rode kleur opgebruikt.
Bij Antwerp is het weer puzzelen door alle geblesseerden. Als we vandaag een punt pakken ben ik al tevreden.

allé, 5 man van rsca een 3/10 op hln, nog nooit eerder gebeurd denk ik?
Dendoncker, verschaeren, dreyer, stroeykens en dolberg
Ik vraag me echt af hoe ze die punten toekennen, ook bij Nieuwsblad. Het is precies of ze evalueren de collectieve prestatie, en dan doen ze eventueel nog -1 of +1. En vaak komt de score ook totaal niet overeen met de uitleg. Bvb Dendoncker geven ze een 3 en dan zeggen ze 'erg matige match'. Sorry, maar een 3 is ronduit slecht, niet 'matig'.
Erger me al ettelijke maanden aan die zogezegde punten.
Dezelfde reden als waarom hij telkens mocht spelen zeker?Deschacht haalde toch steevast vlotjes zijn 6je, dus ik heb een lichtblauw vermoeden hoe dat telkens kwam

Daar waren duisteren krachten mee gemoeid!Dezelfde reden als waarom hij telkens mocht spelen zeker?![]()
Dat is inderdaad wel vaak een domper. Je scoort en wil vieren, maar je weet niet of je mag vieren. Dan kijkt de VAR nog 7 minuten of ze ergens geen fout gestrikte veter vinden 12 balcontacten voor de goal en ondertussen is zowel het tempo als de beleving uit de wedstrijd.Oververdiende overwinning, en toch kruipen we nog door het gaatje op het einde, zucht. Moeten echt efficiënter worden
En de VAR, ik weet dat het in se beter is zo, maar in het stadion, als supporter, is dat echt om gek te worden... Juichen terwijl het "random" nog afgekeurd kan worden, duurt echt ellenlang die offside checks... Word ik echt beu eigenlijk.
Dat is toch minder positief dan "matig".