Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja, terecht of niet kan je als buitenstaander toch niet over oordelen... Die wordt volledig gedomineerd door Wouter VDH, of denk je dat transfers als Dendoncker, contract voor Hubert, Foket, gedaan worden door een Deense man zonder netwerk en zonder adelbrieven? Alle transfers van de afgelopen 2 jaar zijn duidelijk ofwel vanuit kamp Fredberg ofwel vanuit kamp WVDH. De eerste draagt nu blijkbaar de eindverantwoordelijkheid voor een globaal falen, nogal makkelijk weggezet zo.

Ik heb het hier al meermaals gezegd, maar tot de totale voetbalonwetendheid van Coucke, WVDH en alle andere kornuiten die deze 2 paljassen hebben aangebracht hier weg zijn, moet ge sportief geen bal verwachten van Anderlecht. Nu ook weer een trainer zonder ervaring, straks weer een TD die het hier 6 maand kan verpesten, opnieuw streep erdoor, nieuwe start,...

Die 2 kloefers zijn Anderlecht totaal aan het mismeesteren en de supporters kijken er naar. Ronduit dramatisch hoor.
Alleen al door spelers zoals Zanka te halen is het terecht. Tuurlijk is er meer aan de hand.

Maar het is duidelijk dat die deze zomer absoluut gefaald heeft.

Hopelijk komt er wel iets beters in de plaats, en niet gewoon Verbeke ofzo.
Mij laat het allemaal koud eerlijk gezegd. Of daar nu Verbeke gaat zitten of de Fons van de frituur hier. Onze ploeg is naar de vaantjes. Waar ze wel top in zijn is volgens mij ontslagvergoedingen betalen

Geen idee wat te verwachten, heeft het blijkbaar wel heel degelijk gedaan in de MLS. Hopelijk is hij ook iemand die het scoutingsapparaat weer op poten kan zetten (en gebruiken).

Valsheid in geschrifte, omkoping

En daarmee is genoeg gezegd. Ronduit belachelijke beslissing dit.
Bwa belachelijk. Voor uw eerste zinnen moet ge het alvast niet laten. Of denk je dat er hier 1 clubleider is die alles op een correcte manier doet? Als je dat denkt kan je beter meteen wakker geschud worden. Het zijn allemaal bandieten.

Van heel die omkoping affaire gaat ook niets in huis komen. Duurt allemaal veel te lang en de boer ploegde ondertussen voort. Gaat daar ooit wel een uitspraak in komen

Blijkbaar is er ook een clausule opgenomen door Renard en Anderlecht, indien die bij propere handen schuldig wordt gevonden. Stopt het onmiddellijk. Ze zijn er dus wel nog mee bezig

Laatst bewerkt:
Geen idee wat te verwachten, heeft het blijkbaar wel heel degelijk gedaan in de MLS. Hopelijk is hij ook iemand die het scoutingsapparaat weer op poten kan zetten (en gebruiken).
Wel ook al bijna 6 maand zonder job en vertrokken omdat hij zijn rol niet helemaal kon uitspelen als technisch directeur - andere media zeggen dat er een conflict was met de voorzitter over het al dan niet verlengen van een aflopend contract..

En dan komt hij naar een club waar de (niet uitvoerend) voorzitter graag aan de knoppen zit

Ben benieuwd

Wel ook al bijna 6 maand zonder job en vertrokken omdat hij zijn rol niet helemaal kon uitspelen als technisch directeur - andere media zeggen dat er een conflict was met de voorzitter over het al dan niet verlengen van een aflopend contract..

En dan komt hij naar een club waar de (niet uitvoerend) voorzitter graag aan de knoppen zit

Ben benieuwd
Gedoemd om te mislukken hè. Ze doen maar

Renard mede verantwoordelijk voor de shit in Luik. Mooie keuze dus.

Was idd licht rood.

Ik vond al vreemd dat er zo licht over gegaan werd. Rood zou wel streng geweest zijn, maar de intensiteit was gewoon te stevig en die gleed ook gewoon met zijn studs door op Tolu zijn scheenbeen. En dan tijdens de rust zitten zwansen dat ze de intrekking van de gele kaart moesten vragen bij de bond. Maar ja, dat kwam van dezelfde nozem die na de eerste helft vond dat we niet goed waren.

Renard mede verantwoordelijk voor de shit in Luik. Mooie keuze dus.
Bwa dat denk ik niet. Daar is het toch vooral wat boven hem heeft afgespeeld. Dat gaat bij Anderlecht nu wel niet gebeuren omdat er personen boven hem zitten die de financiën wel in het oog houden. Er zal geen geld worden opgedaan dat er niet is. Daar gaat de rvb toch wel voor zorgen. Daar wil ik niet mee zeggen dat dit een goede keuze is he, bijlage niet. Ik ben alles al voorbij. Ik ben daar te gelaten in geworden. Het is al lang duidelijk dat dit nooit meer opgelost gaat geraken. We zijn afgegleden naar de subtop. En dat zal nog jaren zo blijven

Zijn naam viel ook in de zaak-Propere Handen. Hij wordt ervan verdacht zwarte commissies te hebben ontvangen op de transfers van Gojko Cimirot, Aleksandar Jankovic en Flip Mladenovic in zijn periode bij Standard. Die zou hij gekregen hebben uit handen van Dejan Veljkovic met wie hij ook in zijn periode bij KV Mechelen nauw samenwerkte. Renard zegt dat hij onschuldig is.

“Ik was het eerlijk gezegd al vergeten”, zei Vandenhaute daarover. “Olivier is er zelf mee afgekomen en zegt dat hem niets te verwijten valt. Ik geloof hem.

:unsure:

Zijn naam viel ook in de zaak-Propere Handen. Hij wordt ervan verdacht zwarte commissies te hebben ontvangen op de transfers van Gojko Cimirot, Aleksandar Jankovic en Flip Mladenovic in zijn periode bij Standard. Die zou hij gekregen hebben uit handen van Dejan Veljkovic met wie hij ook in zijn periode bij KV Mechelen nauw samenwerkte. Renard zegt dat hij onschuldig is.

“Ik was het eerlijk gezegd al vergeten”, zei Vandenhaute daarover. “Olivier is er zelf mee afgekomen en zegt dat hem niets te verwijten valt. Ik geloof hem.

:unsure:
Wel een clausule dat als ze hem alsnog oppakken hij ontslagen zal worden 😂😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan