Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Bayram wil wou eigenlijk gewoon vroeg naar huis, maar de scheidsrechter laat hem gewoon staan.

Edit: lol, had het beter vroeger gezegd..

Uiteindelijk nog spannend, maar toch verdiende overwinning. Ik had hier een saaie pot verwacht, maar denk dat het voor iedereen best wel een amusant kijkstuk werd.

Dit is toch geen penalty? 😅

Valt ook grotendeels over zen eigen voeten - tikt met zen rechter zen linker aan

Ja omdat hij wordt aangeraakt door de verdediger hé... Typisch geval waar de spits natuurlijk perfect weet wat hij doet, kruisen zodat er een grote kans is dat die verdediger u (onbewust) gaat raken, maar dat wordt dus wel echt altijd als fout gefloten. En dan is het inderdaad ook rood als het buiten het strafschopgebied is.

Ja omdat hij wordt aangeraakt door de verdediger hé... Typisch geval waar de spits natuurlijk perfect weet wat hij doet, kruisen zodat er een grote kans is dat die verdediger u (onbewust) gaat raken, maar dat wordt dus wel echt altijd als fout gefloten. En dan is het inderdaad ook rood als het er buiten is.
Ik zie toch enorm weinig contact tussen verdediger - aanvaller.

Heel even misschien tegen de rechterhiel in het kruisen inderdaad. En dan zet Tolu nog 2 passen om zichzelf te halen en ter aarde te storten 😅

Wordt idd altijd gefloten en dan altijd rood, maar als men het dan soms heeft over de straf in verhouding tot de fout

Jammer voor de match

Ik zie toch enorm weinig contact tussen verdediger - aanvaller.

Heel even misschien tegen de rechterhiel in het kruisen inderdaad. En dan zet Tolu nog 2 passen om zichzelf te halen en ter aarde te storten 😅

Wordt idd altijd gefloten en dan altijd rood, maar als men het dan soms heeft over de straf in verhouding tot de fout

Jammer voor de match

Er is een heel klein contract, maar als je op snelheid bent is dat heel klein contact natuurlijk genoeg om te struikelen. En ik vind zo een gevallen zelf telkens maar lelijk want een verdediger kans daar niets aan doen (ge kunt niet opeens verdwijnen als een aanvaller u kruist), maar het is wel consequent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan