Presteert stukken beter dan ik had verwacht er van.Goeie match van Vermant, hopelijk zien we die vaker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Presteert stukken beter dan ik had verwacht er van.Goeie match van Vermant, hopelijk zien we die vaker
Eindelijk zijn tweede geel
UiteindelijkEindelijk zijn tweede geel
ja dat Burgess zo weinig kaarten krijgt is onbegrijpbaarEindelijk inderdaad. Meer dan terecht, maar het grappig is dat die al heel de match precies zo doet als Burgess hier al jaren doet, maar die kwam er telkens mee weg.
Da's enkel perceptieEindelijk inderdaad. Meer dan terecht, maar het grappig is dat die al heel de match precies zo doet als Burgess hier al jaren doet, maar die kwam er telkens mee weg.

Dacht ik ook al, was bij PSV al geen wonder en het enige wat ik hem zie doen is wijken wijken wijkenEnige reden dat die bij Anderlecht speelt is omdat hij in het Riemer en Fredberg netwerk zit en niet veel kostte.
Ik vraag me nog altijd af wie die gegijzeld houdt om nog een job te hebben.De Bilde die zich afvraagt of de VAR check is voor de hoekschop. Hoe lang zit die daar nu al als analist?
En zelfs niet een beetjeOp het eerste zicht buiten het strafschopgebied.

Dit is toch geen penalty?
Valt ook grotendeels over zen eigen voeten - tikt met zen rechter zen linker aan
Ik zie toch enorm weinig contact tussen verdediger - aanvaller.Ja omdat hij wordt aangeraakt door de verdediger hé... Typisch geval waar de spits natuurlijk perfect weet wat hij doet, kruisen zodat er een grote kans is dat die verdediger u (onbewust) gaat raken, maar dat wordt dus wel echt altijd als fout gefloten. En dan is het inderdaad ook rood als het er buiten is.
Ik zie toch enorm weinig contact tussen verdediger - aanvaller.
Heel even misschien tegen de rechterhiel in het kruisen inderdaad. En dan zet Tolu nog 2 passen om zichzelf te halen en ter aarde te storten
Wordt idd altijd gefloten en dan altijd rood, maar als men het dan soms heeft over de straf in verhouding tot de fout
Jammer voor de match