Général Zantas
Well-known member
Best dat gij geen trainer zijt!!!
Ahja, onder mijn leiding zou Beerschot voor Club staan. Mijn gedacht!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best dat gij geen trainer zijt!!!
Fixed that for youAhja, onder mijn leiding zou Beerschot voor Club Nxt staan. Mijn gedacht!

Ik vond het niet zo leuk op kvk, een moeilijk zicht.Alhoewel ik al heel wat uitmatchen ben gaan kijken is het vandaag mijn eerste keer in Kortrijk. Eindelijk in de stad van de guldensporenslag aanwezig. Eeuwen na deze overwinning waar mening flamingant nog altijd van klaarkomt. Daar drinken we ene op.
Benieuwd of die ook 60.000 euro boete krijgen en 3 wedstrijden zonder publiek.Die onderbreking van de match KVK - Genk door dat bengaals vuur heeft de druk van Genk naar het doel van Kortrijk toch volledig onderbroken. Sinds die herneming bijna niets meer getoond en KVK de controle zelfs terug overgenomen.
Ik heb elk stadion uit 1 en 1b al wel gedaan. Kortrijk is heel oud heel die palen om het dak te houden staan in de weg van uw zichtIk vond het niet zo leuk op kvk, een moeilijk zicht.
Btw welke verplaatsingen heeft iedereen al gedaan ?
Jij noemt dat speciale sfeer, ik noem dat standaard sfeerSpeciale sfeer ook wel met een hoop Antwerp-"supporters" in ons vak, ook veel middelvingertjes zien opsteken e.d. flinke jongens hoor. Prijs voor grootste marginaal was waarschijnlijk voor de blonde jongen die zijn sjaaltje van Antwerp per sé moest bovenhalen om uitsupporters wat te jennen. Anders misschien toch gewoon eens gaan padellen op een vrijdagavond als je niet te doen hebt?
Afgelopen zondag heeft Beerschot ons toch in onze eer gekrenkt. Blij dat we terug de titel voor marginaalste supporters van 't stad hebben kunnen opeisen.Prijs voor grootste marginaal was waarschijnlijk voor de blonde jongen die zijn sjaaltje van Antwerp per sé moest bovenhalen om uitsupporters wat te jennen. Anders misschien toch gewoon eens gaan padellen op een vrijdagavond als je niet te doen hebt?
Sint-Truiden, Standard, Charleroi, Anderlecht, Union, OHL, Antwerp, Westerlo, Lierse, KV Mechelen, Gent, Club Brugge, Zulte-Waregem, Kortrijk,...Ik vond het niet zo leuk op kvk, een moeilijk zicht.
Btw welke verplaatsingen heeft iedereen al gedaan ?
Alles in 1A en 1B.Btw welke verplaatsingen heeft iedereen al gedaan ?