Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog geen beelden gezien, maar naar mijn gevoel begon Westerlo goed aan de match, alleen moet je in die laatste 16 wat scherper zijn (vooral laatste pass te onzuiver). En dan komt Beerschot eens in de buurt van onze goal en gaat hij binnen ... volgens mij zag Bolat er ook weer niet goed uit? Uiteindelijk nog content moeten zijn met dat punt, tegen toch echt wel een zwakke tegenstander.

Speciale sfeer ook wel met een hoop Antwerp-"supporters" in ons vak, ook veel middelvingertjes zien opsteken e.d. flinke jongens hoor. Prijs voor grootste marginaal was waarschijnlijk voor de blonde jongen die zijn sjaaltje van Antwerp per sé moest bovenhalen om uitsupporters wat te jennen. Anders misschien toch gewoon eens gaan padellen op een vrijdagavond als je niet te doen hebt?

Alhoewel ik al heel wat uitmatchen ben gaan kijken is het vandaag mijn eerste keer in Kortrijk. Eindelijk in de stad van de guldensporenslag aanwezig. Eeuwen na deze overwinning waar mening flamingant nog altijd van klaarkomt. Daar drinken we ene op.

Alhoewel ik al heel wat uitmatchen ben gaan kijken is het vandaag mijn eerste keer in Kortrijk. Eindelijk in de stad van de guldensporenslag aanwezig. Eeuwen na deze overwinning waar mening flamingant nog altijd van klaarkomt. Daar drinken we ene op.
Ik vond het niet zo leuk op kvk, een moeilijk zicht.

Btw welke verplaatsingen heeft iedereen al gedaan ?

Die onderbreking van de match KVK - Genk door dat bengaals vuur heeft de druk van Genk naar het doel van Kortrijk toch volledig onderbroken. Sinds die herneming bijna niets meer getoond en KVK de controle zelfs terug overgenomen.

Die onderbreking van de match KVK - Genk door dat bengaals vuur heeft de druk van Genk naar het doel van Kortrijk toch volledig onderbroken. Sinds die herneming bijna niets meer getoond en KVK de controle zelfs terug overgenomen.
Benieuwd of die ook 60.000 euro boete krijgen en 3 wedstrijden zonder publiek.

Speciale sfeer ook wel met een hoop Antwerp-"supporters" in ons vak, ook veel middelvingertjes zien opsteken e.d. flinke jongens hoor. Prijs voor grootste marginaal was waarschijnlijk voor de blonde jongen die zijn sjaaltje van Antwerp per sé moest bovenhalen om uitsupporters wat te jennen. Anders misschien toch gewoon eens gaan padellen op een vrijdagavond als je niet te doen hebt?
Jij noemt dat speciale sfeer, ik noem dat standaard sfeer :D

Dender wint toch alweer van Charleroi, en dat in een half gevuld stadion

Prijs voor grootste marginaal was waarschijnlijk voor de blonde jongen die zijn sjaaltje van Antwerp per sé moest bovenhalen om uitsupporters wat te jennen. Anders misschien toch gewoon eens gaan padellen op een vrijdagavond als je niet te doen hebt?
Afgelopen zondag heeft Beerschot ons toch in onze eer gekrenkt. Blij dat we terug de titel voor marginaalste supporters van 't stad hebben kunnen opeisen.

Btw welke verplaatsingen heeft iedereen al gedaan ?
Alles in 1A en 1B.

En sinds het failliesement het merendeel in 1ste provinciale (West-Vlaanderen), 3de amateur en dit seizoen 2de amateur aan de beurt.
En vroeger ook wel wat in Engeland. Andere trips Europees met West Ham en gewoon als interesse wat clubs in bv Duitsland en Nederland bezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan