Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, maar dienen enen heeft wel in de bak gezeten veur de ploeg hé, dus die zal wel zijn werk kunnen laten voor af te komen
Excuus, ik ging ervan uit dat het al op meer bronnen stond, en gemakkelijk te vinden.

Volgens mij is forfait al een paar jaar 3-0 ipv 5-0, maar geen idee hoe dat zit als het al 4-0 was.Zijn Janssen, Ondrejka en Chery (2x) dan hun doelpunten kwijt? En hoe zit dat nu weer met het doelpuntsaldo? Krijgen wij dan +5 met ons saldo? Ik dacht dat daar iets met was maar weet niet meer wat.
Doelpunten kwijt, gele kaarten blijven. Over dat doelpuntensaldo geen idee eigenlijk. Kan op het laatste natuurlijk wel parte spelen als je ze niet krijgt en je speelt tot op de laatste speeldag voor POI met een paar ploegen.Zijn Janssen, Ondrejka en Chery (2x) dan hun doelpunten kwijt? En hoe zit dat nu weer met het doelpuntsaldo? Krijgen wij dan +5 met ons saldo? Ik dacht dat daar iets met was maar weet niet meer wat.
Was 3-0 niet Europees gewoon? Denk dat het hier nog altijd 5-0 is.Volgens mij is forfait al een paar jaar 3-0 ipv 5-0, maar geen idee hoe dat zit als het al 4-0 was.
Ah, dat kan.Was 3-0 niet Europees gewoon? Denk dat het hier nog altijd 5-0 is.
Volgens mij is forfait al een paar jaar 3-0 ipv 5-0, maar geen idee hoe dat zit als het al 4-0 was.
Totaal niet te begrijpen dat ze dit zelf kunnen beslissen. Eens zo spijtig voor onze doelpuntenmakers.Ondertussen bevestigd in GVA.
Beerschot geeft forfait.
Ik vind dat eigenlijk wel een zwakke ingesteldheid, het is toch een match achter gesloten deuren dus wat kan er nu aan veiligheidsproblemen ontstaan?
Ja, dat zijn altijd eigen stewards. Zelfs voor Europese verplaatsingen moeten die mee naar daar.Wie moet de bezoekers eigenlijk controleren op zo'n zaken? Zijn dat de eigen stewards?
Het is jammer genoeg niet elke week tegen Leuven.simpele avond voor Gent. 3-0 met wandelvoetbal![]()

Wie moet de bezoekers eigenlijk controleren op zo'n zaken? Zijn dat de eigen stewards?
Totaal niet te begrijpen dat ze dit zelf kunnen beslissen. Eens zo spijtig voor onze doelpuntenmakers.
Je kan u wekelijks blijven belachelijk maken natuurlijk en dat doen ze nu opnieuw en opnieuw deze wedstrijd. Als laatste kemel het niet willen spelen van een kwartier zoals omschreven in de reglementen.