Général Zantas
Well-known member
Match wordt uitgespeeld achter gesloten deuren. Ongelooflijk dat dit kan. Op voorhand exact aangekondigd wat er zou gebeuren.
Shit, wordt nog 6-0 dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Match wordt uitgespeeld achter gesloten deuren. Ongelooflijk dat dit kan. Op voorhand exact aangekondigd wat er zou gebeuren.
Dat is belachelijk jaMatch wordt uitgespeeld achter gesloten deuren. Ongelooflijk dat dit kan. Op voorhand exact aangekondigd wat er zou gebeuren.
Ik ben zelf net terug thuis van de match. Ik heb echt nog nooit zo hard genoten van een match, laat staan van de goals of de sfeer. Dat ik een paar dagen zonder stem zal zitten, dat neem ik er wel bijLekker vijandig sfeertje. Zo hoort het. Voetbal onderscheidt zich toch van andere sporten door onderlinge haat.

Fijn man. Daar doet ge het voor.Ik ben zelf net terug thuis van de match. Ik heb echt nog nooit zo hard genoten van een match, laat staan van de goals of de sfeer. Dat ik een paar dagen zonder stem zal zitten, dat neem ik er wel bij![]()
Idd, daar zijt ge supporter van een club voor.Fijn man. Daar doet ge het voor.
Alleen jammer van die idioten die de boel verzieken.
Hier kan ik ook niet bij.Match wordt uitgespeeld achter gesloten deuren. Ongelooflijk dat dit kan. Op voorhand exact aangekondigd wat er zou gebeuren.
Beerschot geeft nu zelf forfait voor de rest van de match. Uit veiligheidsoverweging.
DAZN op Instagram, RAFC op Instagram/Twitter, GVA, ...Bron? Staat nergens op onze website, Facebook of Twitter.
Ondertussen bevestigd in GVA.Bron? Staat nergens op onze website, Facebook of Twitter.
't is niet omdat ze niet binnen mogen, dat ze buiten het kot niet kunnen afbreken.Ondertussen bevestigd in GVA.
Beerschot geeft forfait.
Ik vind dat eigenlijk wel een zwakke ingesteldheid, het is toch een match achter gesloten deuren dus wat kan er nu aan veiligheidsproblemen ontstaan?
ja akkoord maar deel dat uur van de match dan niet mee he, dan was er toch geen probleem geweest? Trouwens het is op een weekdag ik veronderstel toch dat de meeste mensen werken?'t is niet omdat ze niet binnen mogen, dat ze buiten het kot niet kunnen afbreken.
DAZN op Instagram, RAFC op Instagram/Twitter, GVA, ...
Niet eens een pitch invasion, zwak hoor.
True, maar dienen enen heeft wel in de bak gezeten veur de ploeg hé, dus die zal wel zijn werk kunnen laten voor af te komenja akkoord maar deel dat uur van de match dan niet mee he, dan was er toch geen probleem geweest? Trouwens het is op een weekdag ik veronderstel toch dat de meeste mensen werken?
Excuus, ik ging ervan uit dat het al op meer bronnen stond, en gemakkelijk te vinden.Ja, ik las het nu ook op GvA. Denk wel dat het handig is als mensen ook een bron vermelden in de toekomst.