Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker vijandig sfeertje. Zo hoort het. Voetbal onderscheidt zich toch van andere sporten door onderlinge haat.
Ik ben zelf net terug thuis van de match. Ik heb echt nog nooit zo hard genoten van een match, laat staan van de goals of de sfeer. Dat ik een paar dagen zonder stem zal zitten, dat neem ik er wel bij :D

Ik ben zelf net terug thuis van de match. Ik heb echt nog nooit zo hard genoten van een match, laat staan van de goals of de sfeer. Dat ik een paar dagen zonder stem zal zitten, dat neem ik er wel bij :D
Fijn man. Daar doet ge het voor.

Alleen jammer van die idioten die de boel verzieken.

Fijn man. Daar doet ge het voor.

Alleen jammer van die idioten die de boel verzieken.
Idd, daar zijt ge supporter van een club voor.

Dat ze dat gingen doen wisten we al op voorhand. Jammer, maar ik hoop dat ze die idioten allemaal een stevig stadionverbod aan hun broek smeren.

Ne middag Bosuil die wel kon tellen moet ik zeggen. Eindelijk schoten ze op T4 eens terug wat wakker om er terug een grimmige sfeer van te maken want toegegeven, het waren de laatste weken/maanden wedstrijden met veel minder beleving.

Totale dominantie van ons en ja... Beerschot, wat hebben die nu echt voor krabbers op het veld staan. Hoe slecht hun huiswerk hebben die wel niet gemaakt? Daar moet toch uit geconcludeerd worden dat Kuyt of geen inspraak heeft of gewoon te weinig visie en kennis heeft voor het trainersvake en een kern samenstellen. Zijn voetbalkwaliteiten en als persoon dat staat buiten kijf want heb hem altijd wel sympathiek gevonden.

Dat die match gestaakt wordt is voor mij echt onbegrijpelijk. Zeker als je het vooraf weet. Had daar nu toch geen aandacht aan geschonken... had gewoon drie a vier keer die vuurpijlen of rookbommen van het veld gehaald en dan was het ook gewoon klaar. Dan waren hun pyro technische materialen op. Nu geef je de macht weer terug aan de supporter? Had ik nu afgelopen jaren niet verstaan dat dit niet meer ging gebeuren volgens de Pro League? Dan moet ik toch concluderen - dat men er niet in geslaagd is?

Mij allemaal niet gelaten, ik ben blij dat het geen 3-0 wordt en dat de goals blijven staan achter de namen die ze effectief scoorde. In ieder geval, dit is puur genieten.

ja akkoord maar deel dat uur van de match dan niet mee he, dan was er toch geen probleem geweest? Trouwens het is op een weekdag ik veronderstel toch dat de meeste mensen werken?
True, maar dienen enen heeft wel in de bak gezeten veur de ploeg hé, dus die zal wel zijn werk kunnen laten voor af te komen
Ja, ik las het nu ook op GvA. Denk wel dat het handig is als mensen ook een bron vermelden in de toekomst.
Excuus, ik ging ervan uit dat het al op meer bronnen stond, en gemakkelijk te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan