Urboembake
Member
Idd,Riemer is ontslagen.
Benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden en of het gaat helpen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd,Riemer is ontslagen.

Hjulmand zekerSneller dan ik verwacht had, maar ben niet rouwig. Benieuwd met wie ze nu gaan afkomen. Als het weer een vriendje van Fredberg wordt geraken we natuurlijk geen stap verder.
Hoe komen jullie daaraan? Op de Deense link na, want die is toch nog steeds bondscoach?Hjulmand zeker
Blijkbaar na het EK ontslagen.Hoe komen jullie daaraan? Op de Deense link na, want die is toch nog steeds bondscoach?
Ah oké, wist ik niet.Blijkbaar na het EK ontslagen.
Yep vrij snel gereageerd , geen Mazzu toestandenSneller dan ik verwacht had, maar ben niet rouwig. Benieuwd met wie ze nu gaan afkomen. Als het weer een vriendje van Fredberg wordt geraken we natuurlijk geen stap verder.
Denk ik ookHjulmand zeker

Snel? Riemer moest al veel eerder gevlogen zijn. Het heeft net veel te lang geduurd.Yep vrij snel gereageerd , geen Mazzu toestanden

Of ... een """"icoon"""" die de laatste jaren overal zat te slijmen bij onze Wouter?Vercauteren is bijna weer vrij...
Of tweede kans voor Hein?

Mee eens. Ik vind de timing trouwens best wel ongelukkig gekozen.Snel? Riemer moest al veel eerder gevlogen zijn. Het heeft net veel te lang geduurd.
Niet waar toch, is imho een stuk dramatischer nog. Vorig jaar had je tenminste nog Dreyer die presteerde.en het spelniveau is gelijkaardig aan vorig seizoen
Doeme toch.Riemer is ontslagen.