Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snel? Riemer moest al veel eerder gevlogen zijn. Het heeft net veel te lang geduurd.

Toch vreemd, het is nu niet alsof Anderlecht echt slecht (qua punten) aan het seizoen begonnen is en het spelniveau is gelijkaardig aan vorig seizoen. Dan hadden ze hem beter in juni ontslagen.
Dit. Ontsla 'm dan in juni zodat een nieuwe coach de voorbereiding ineens kan doen, nu speelt de ploeg slecht en moet er iemand overpakken zonder enige voorbereiding.

Dit. Ontsla 'm dan in juni zodat een nieuwe coach de voorbereiding ineens kan doen, nu speelt de ploeg slecht en moet er iemand overpakken zonder enige voorbereiding.
Idd. Ik begrijp nog wel dat het vreemd is om uw coach te ontslaan die u mee liet doen aan het kampioenschap, maar ook toen was duidelijk dat Riemer geen topper was.

Snel? Riemer moest al veel eerder gevlogen zijn. Het heeft net veel te lang geduurd.
Van de 12 de plaats naar op meedoen voor de titel , nen degelijke conference league is volgend mij ni slecht gewerkt op 1,5 jaar en spreek ik niet over het voetbal want da trok op geen klote buiten .

Van de 12 de plaats naar op meedoen voor de titel , nen degelijke conference league is volgend mij ni slecht gewerkt op 1,5 jaar en spreek ik niet over het voetbal want da trok op geen klote buiten .
Dat klopt, puur op resultaat valt er wat te zeggen, maar dan kon je hem nu ook nog laten zitten natuurlijk.

Dat klopt, puur op resultaat valt er wat te zeggen, maar dan kon je hem nu ook nog laten zitten natuurlijk.
Maar dan had je de komende weken een stadion dat weer in brand stond, en dat voor een trainer waar het bestuur al even niet meer achter stond, want zoals ik hier al zei, Wouter en co niet amused met onze Denen vorig jaar ondanks de resultaten.

Die mens heeft gewoon geen voeling met het instituut RSCA, en interview na interview het spel blijven verbloemen (omdat er tactisch ook geen aanpassingen/verbeteringen waren) helpt hem ook niet vooruit.

De sabels waren geslepen, de mat was uitgerold, de clubwatchers waren in stelling gebracht.
Maar, het bestuur kijkt beter in eigen boezem want eigenlijk was dit puur een verderzetting van wat vorig seizoen op de mat was gebracht zodat men beter de beslissing had genomen in het tussenseizoen.

Die mens heeft gewoon geen voeling met het instituut RSCA, en interview na interview het spel blijven verbloemen (omdat er tactisch ook geen aanpassingen/verbeteringen waren) helpt hem ook niet vooruit.
Volledig mee eens , ik had hem gewoon tactischer sterker verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan