Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis roeien met de riemer die ge hebt, hè.

Sorry. Ik doe niet aan leedvermaak, maar kwam die tegen op ons forum en vond die te grappig.

Het is de moment voor Wouterke en Coucke om op tafel te kloppen.
Het was al van vorig seizoen duidelijk dat Riemer tactisch een nul is.
Op een bepaald moment hadden ze vorig jaar in POI zelfs even uitzicht op de eerste plaats en hun lot in eigen handen en dan startte Riemer met een super behoudende opstelling.
Die man is gewoon een praatjesmaker die geen zak van voetbal kent.

Op een bepaald moment hadden ze vorig jaar in POI zelfs even uitzicht op de eerste plaats en hun lot in eigen handen en dan startte Riemer met een super behoudende opstelling.
Helaas kennen de mensen die je opnoemt er niet veel meer van. ;)

Gigantisch gebrek aan voetbalkennis in de club. Heel veel voetbalkennis weggewerkt de laatste jaren.

Volgens Riemer was het spel goed, daar zit al een groot deel van het probleem. Die ziet het zelf niet :

"Als je kijkt naar onze prestatie, dan vond ik ons spel goed. We hadden vaak de controle en geraakten ver, maar we waren niet gevaarlijk genoeg in de zestien."

Coosemans is nu al speler van het seizoen. Toch zolang Riemer aanblijft.

Ik vrees ook wel dat het Fredberg+Riemer out is samen, 1 van de 2 doet weinig.
Lijkt mij ook al sinds de start dat Fredberg eigenlijk coach wil zijn maar het diploma niet heeft, en dus Riemer gewoon uitvoert wat Fredberg wil.
Met dat oortje in de tribunes constant, en ook altijd als eerste het veld op na de match.. Cringe.

Grappig dat de speler die gehaald is als 3e doelman en amper gespeeld heeft de afgelopen jaren bestempeld wordt als de beste speler van de ploeg.

Wat een belachelijk interview van die Stoica zeg, arrogante kwal. Grappig dat die opmerkingen maakt over breken van knieen gezien hijzelf meer in de lappenmand lag dan op het veld stond. Amper 250 wedstrijden gespeeld op een carriere van 20 jaar.
Een trainer hoeft geen technische kraan te zijn of te kunnen voetballen. Een trainer hoeft op zich zelfs geen geweldige CV te hebben. En 3 jaar assistent bij Kopenhagen en 4 jaar assistent bij Brentford zijn ook zo'n slechte adelbrieven niet.

Daarmee wil ik niet zeggen dat Riemer een goede coach is. Wel dat Stoica hem aanvalt zonder enige terechte kritiek en gewoon met nonsens argumenten.

"Wij zijn Anderlecht", tis dat soort ego dat voor problemen zorgt bij voetbalclubs.

Wat een belachelijk interview van die Stoica zeg, arrogante kwal. Grappig dat die opmerkingen maakt over breken van knieen gezien hijzelf meer in de lappenmand lag dan op het veld stond. Amper 250 wedstrijden gespeeld op een carriere van 20 jaar.
Een trainer hoeft geen technische kraan te zijn of te kunnen voetballen. Een trainer hoeft op zich zelfs geen geweldige CV te hebben. En 3 jaar assistent bij Kopenhagen en 4 jaar assistent bij Brentford zijn ook zo'n slechte adelbrieven niet.

Daarmee wil ik niet zeggen dat Riemer een goede coach is. Wel dat Stoica hem aanvalt zonder enige terechte kritiek en gewoon met nonsens argumenten.

"Wij zijn Anderlecht", tis dat soort ego dat voor problemen zorgt bij voetbalclubs.
En dat zinnetje of hij de vrouwen heeft gecoacht, manman wat een idioot.

Hij trekt het natuurlijk in het belachelijke en ik denk dat we allemaal weten dat Stoica niet vandoor stond toen ze de hersencelletjes aan het uitdelen waren. Ondanks dit slaat hij toch gewoon nagels met koppen, is dit nu het profiel qua coach (ervaring/technische bagage/leadership...) om een voormalige Belgische topclub uit het slop te halen?

Ps: Ik heb veel liever zo'n interview dan die afgeborstelde, nietszeggende, kapot ge-mediacoachte zever die je nu overal hoort.

Laatst bewerkt:
Top of the League! Met mooi voetbal.

Nee, op dit moment is het mooi, maar voetjes op de grond. Wel zeer sterke aankopen gedaan met Steuckers, Sattlberger en Smets. Zelfs Tolu begint er door te komen. Daarnaast is Sadick een beest.

Nee, op dit moment is het mooi, maar voetjes op de grond. Wel zeer sterke aankopen gedaan met Steuckers, Sattlberger en Smets. Zelfs Tolu begint er door te komen. Daarnaast is Sadick een beest.
Genk speelt goed ja. Alleen lijkt de ploeg mij te jong om dit heel het seizoen te doen en vooral omdat het zwaargewicht er op het einde aankomt. Je weet van de laatste jaren dat de beste ploeg in de eerste 30 matchen er steeds naast pakt. Pieken moet je nu niet doen. Maar sowieso beter dat dan wat Anderlecht laat zien :D

Gewoon terecht ook, ploeg zit goed in elkaar.

Wel niet efficiënt geweest voor doel, gisteren kon makkelijk 0-4 zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan