Idd was geen fout van beide.Leek me toch een lichte penalty. Beide voet hoog en voet tegen voet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd was geen fout van beide.Leek me toch een lichte penalty. Beide voet hoog en voet tegen voet.
Ik begrijp het verschil niet met die fase met Amuzu van vorige match. Maar goed, Coosemans zijn fout van vorige week hier al recht gezet.Leek me toch een lichte penalty. Beide voet hoog en voet tegen voet.
De lijn van de vorige jaren word gewoon door getrokken winnen op een diefje, maar wat is dat al de voorbije jaren slecht voetbal.Had al 0-4 moeten staan
Niet alleen op het middenveld. Aanvalllend ook niet en verdedigers winnen ook niks. Genk speelt precies op een 2de klasserKrijgen geen voet aan de grond op dat middenveld. En wat mist genk niet allemaal.
man van de match is Coosemans weer

Niet zonder een goed grote ontslagvergoeding.Niks lijn , niks tactiek , dat hij gewoon vertrekt .
Liever betalen dan heel het seizoen op dees voetbal te zien , hij moet aan Foket nog uitleggen wat em moet doen , kom op manNiet zonder een goed grote ontslagvergoeding.
Je gaat mij ontslaan zeg ik u. Opstappen doe ik ni
En waarom zou die zelf opstappen?Niet zonder een goed grote ontslagvergoeding.
Je gaat mij ontslaan zeg ik u. Opstappen doe ik niet.
Zelfs bij 0-5 blijft die. Schrijf maar opZonder Coosemans waren we al van Riemer verlost.
Echt wel heel sterk seizoen aan het spelen. Hopelijk geen blessure, anders is het aan onze makelaarskeeper.
We gaan naar een periode Mazzu terug , veel te lang houden .Zelfs bij 0-5 blijft die. Schrijf maar op
Zelfs bij 0-5 blijft die. Schrijf maar op