Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 goal voor en we stoppen weer met voetballen precies.
Of Kortrijk begint eindelijk wat druk naar voor te zetten? Waar we momenteel wat moeite mee hebben dat wel.
"Bewust" is dit echt niet lijkt me.

Edit: nu is het echt wel wachten op de 1-1 ... moest er eigenlijk al geweest zijn

Laatst bewerkt:
Mooi goal van Vasquez. :laugh: Wel meteen Dendoncker die durft in te dribbelen. Los van het niveau dat hij nog kan halen heeft hij wel die presence die we niet hadden op het middenveld.

Dit komt echt niet goed met Riemer. Sardella die daar ook wel mooi stond te slapen bij de goal van Westerlo.

Toch 2 verloren punten dit voor Anderlecht.
Amuzu wat een verschrikkelijke wedstrijd. Helft van de matchen ben je ook helemaal niets met die gast, wel integendeel.

Wat een slechte match zeg , nog zo een paar en Riemer kan opzouten voor mij .
Edozie vond ik ni slecht , Stroeykens goed ingevallen
Leander speelde goed maar ik zie hem liever op het middenveld
we missen gewoon Thorgan en Jan .
Pieken in de PO's zouk zeggen maar of we dit kunnen betwijfel ik
Amuzu wel heel slecht , zelfde voor Sardella en Leoni

Wat een slechte match zeg , nog zo een paar en Riemer kan opzouten voor mij .
Edozie vond ik ni slecht , Stroeykens goed ingevallen
Leander speelde goed maar ik zie hem liever op het middenveld
we missen gewoon Thorgan en Jan .
Pieken in de PO's zouk zeggen maar of we dit kunnen betwijfel ik
Amuzu wel heel slecht , zelfde voor Sardella en Leoni
Ben gaan kijken. Zal week na week moeilijker worden met het publiek. Zitten geen aanvallende impulsen in. Op deze manier kan het niet blijven duren.

Heerlijke overwinning, maar we houden zelf Cercle in de match. Daar hadden gemakkelijk 5 of 6 goals voor Genk kunnen vallen. En Van Crombrugge stelt teleur. Tijd om Penders in de goal te zetten.
Klopt, Cercle was verdedigend weer een zeef en Genk was niet super efficiënt in het afwerken.

Ben gaan kijken. Zal week na week moeilijker worden met het publiek. Zitten geen aanvallende impulsen in. Op deze manier kan het niet blijven duren.
Idd. Blijkbaar ook al ferme Riemer buiten gezangen in en rond het stadion. Dan weet je dat de druk immens zal worden als er punten gemorst worden én het voetbal, net als vorig seizoen, zo onbekijkbaar blijft.

Naast Stroeykens viel Edozie ook wel leuk in. Kan hopelijk Dreyer uit de ploeg spelen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan