Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of Club zelf zodat dat clubje randdebielen geen tickets meer krijgt.
Kan je niet vermijden.
Ik ben zelf nog ver geen enkele match in België op eigen naam binnen geweest. Had wel geen SV, buiten die ene keer tijdens Genk - West Ham, toen had ik een stadionverbod lopen.

Nu algemeen houden mensen met een SV er zich aan, degene die er zich niet aan houden zijn net diegene met een "levenslang" SV. Die hebben iets van gohja, nog wat jaren erbij foert. Enkel vloeken als ze gepakt worden over de boete.

Boetes zijn trouwens dit jaar enorm de hoogte in gegaan. Zelfs mensen met eerste sv en voor een "klein" vergrijp mogen al 1000 en meer betalen en direct 3j aan hun elastiek.

Dus ja clubs, bond, IBZ,.. doen meer of genoeg. Maar je zal het nooit allemaal kunnen stoppen.

Los daarvan, mensen die nazi/kkk/kuhnegroeten en dergelijke brengen zijn gewoon debielen, zeker als ze het dan nog eens doen om mee te doen met de meute....
De Kühnegroet is trouwens ook bij wet verboden net zoals een stijve rechterarm. Dus die sjarels gaan mogelijks ook nog eens buiten de voetbalwet om het mogen gaan uitleggen.

Los daarvan, mensen die nazi/kkk/kuhnegroeten en dergelijke brengen zijn gewoon debielen, zeker als ze het dan nog eens doen om mee te doen met de meute....
De Kühnegroet is trouwens ook bij wet verboden net zoals een stijve rechterarm. Dus die sjarels gaan mogelijks ook nog eens buiten de voetbalwet om het mogen gaan uitleggen.
Idd, is een hate crime. Normaal gezien gaan die mannen allemaal vervolgd worden. Bende idioten

Idd, is een hate crime. Normaal gezien gaan die mannen allemaal vervolgd worden. Bende idioten
En volledig terecht.
Zullen er ongetwijfeld bijzitten die ik ken.
En hun evt politieke voorkeuren kunnen mij geen hol interesseren, het is niet mijn mening maar ik laat iedereen op dat vlak gerust.

Maar er is een verschil tussen een mening hebben (ook al is die rechts van aard en vind ik ze mss persoonlijk zum kotsen), en daar gelijk een debiel te staan zwaaien met een arm.

Zelfs sommige spreekkoren ga ik eens met mijn ogen draaien maar verder gewoon zuchten en laten passeren, maar dit is er toch over. En dan nog achteraf met een uitleg afkomen die op niets slaat (NF13).

Wat Djokovic deed was een Servische groet en is anders vanwege de elleboog die geplooid is.
De kuhnegroet is geen overwinningsteken maar staat voor de W van Widderstand.

Voor die laatste 2 zaken was het handig om info te krijgen van een maat die vroeger nogal actief was in dergelijke milieu's want kzou het anders ook niet geweten hebben.

Bij ons (FC Dender) een onverwacht goeie start met gelijk tegen Union en winst tegen Gent een 4 op 6 en zelfs niet eens onverdiend van wat ik van mijn team gezien heb! Nu zaterdag een thuismatch tegen Kortrijk zou zelfs evt. een 7 op 9 kunnen zijn, eigenlijk een heel belangrijke voor ons tegen een rechtstreekse concurrent en meteen misschien wat bonuspunten voor op de onderste plaatsen! 🙏

Bij ons (FC Dender) een onverwacht goeie start met gelijk tegen Union en winst tegen Gent een 4 op 6 en zelfs niet eens onverdiend van wat ik van mijn team gezien heb! Nu zaterdag een thuismatch tegen Kortrijk zou zelfs evt. een 7 op 9 kunnen zijn, eigenlijk een heel belangrijke voor ons tegen een rechtstreekse concurrent en meteen misschien wat bonuspunten voor op de onderste plaatsen! 🙏

Eupen begon vorig seizoen ook met een 10 op 15 natuurlijk 😈

Klopt idd, en ook RWDM draaide in het begin mee in de nog veilige middenmoot dat ik mij herinner.
Uiteraard realistisch gezien als wij met Dender de onderste 4 plaatsen zouden kunnen ontlopen is dat ook voor mij een enorme stunt! 🙏

Eerlijk is eerlijk, ik zou als Beerschot zijnde toch ook liever 4/6 pakken tegen Union en Gent dan 1/6 tegen Union en OHL :laugh:

Klopt idd, en ook RWDM draaide in het begin mee in de nog veilige middenmoot dat ik mij herinner.
Uiteraard realistisch gezien als wij met Dender de onderste 4 plaatsen zouden kunnen ontlopen is dat ook voor mij een enorme stunt! 🙏
Jullie hebben een degelijke structuur en organisatie. Euvrard trekt de lijn van Simons gewoon door.
Ik verwacht wel wat vuurwerk van Nsimba. Liet mooie dingen zien vorig seizoen. Maar waarom is Gies vertrokken?

Verschaeren is slecht. Dolberg moest altijd de 2de maken maar die 1-1 lag nooit vallen. Draait simpel weg en mag veel meters maken en binnen trappen. Veel te simpel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan