starspike
Well-known member
Wie zou de nieuwe CEO worden dan? Krijgt DDC dan eindelijk n baas?
Die is er al hè.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zou de nieuwe CEO worden dan? Krijgt DDC dan eindelijk n baas?
En ga je dat ook doen?Ik kan Club zeker al 10 namen geven op basis van dat beeld, ze waren er nog fierbop ook na de match verwerpelijk
Het Bondsparket gaat mogelijk ook Club zelf dagvaarden.Club alvast procedure opgestart tegen al 24 geïdentificeerde aanwezigen.
Ah? Precies gemistDie is er al hè.
En waarom dat? Wat kan Club doen aan supporters in hun uitmatchen?Het Bondsparket gaat mogelijk ook Club zelf dagvaarden.
pro-actief optreden zodat er geen nazigroeten worden gebracht?En waarom dat? Wat kan Club doen aan supporters in hun uitmatchen?
Blijkbaar zijn ze objectief aansprakelijk voor het gedrag van hun fans, volgens het Bondsparket:En waarom dat? Wat kan Club doen aan supporters in hun uitmatchen?
Dan zou ge eerder de supportersclubs moeten aanpakken. Die regelen de tickets van bezoekers met uitmatchen.pro-actief optreden zodat er geen nazigroeten worden gebracht?
Of Club zelf zodat dat clubje randdebielen geen tickets meer krijgt.Dan zou ge eerder de supportersclubs moeten aanpakken. Die regelen de tickets van bezoekers met uitmatchen.
Naar waar kan ik dat melden ? Nu vraag je u af hoe ik dat weet vijftal jaar geleden zat mijn broer daarbij. Gelukkig heb ik hem daaruit kunnen wegtrekken.En ga je dat ook doen?
Ik denk als je daarmee naar de politie stapt dat die je wel kunnen helpen, maar blijkbaar is Club zelf ook bezig met ze te identificeren.Naar waar kan ik dat melden ? Nu vraag je u af hoe ik dat weet vijftal jaar geleden zat mijn broer daarbij. Gelukkig heb ik hem daaruit kunnen wegtrekken.
Is eens in een sportclub binnen gebroken voor de banner van gent, politie heeft hem opgepakt.
Ah? Precies gemist
Als Anderlecht of Standard fans met stoeltjes (of vuurpijlen) zijn die ploegen ook verantwoordelijk en krijgen zij ook een straf.En waarom dat? Wat kan Club doen aan supporters in hun uitmatchen?
Bij Club is het idd lastiger omdat die SV's hebben over het hele land met dus de mogelijkheid dat "fanatics" over verschillende SV's zitten. Maar dat valt nog steeds op te lossen met een namenlijst natuurlijk, al is dat uiteraard lastiger om te controleren. "Persoon x zat die dag op jullie bus. Pak hem nog eens mee en je rijdt de rest vh jaar voor niks want je krijgt geen tickets meer."Die bussen zijn natuurlijk wel regiogebonden, dus die north fanatics zitten ook wem verspreid over verschillende bussen. Op de bus waar ik vroeger meeging zat er nu wel niemand van dat gespuis. Maar ik zou nu geen supportsclub van 20 minuten verder opzoeken omdat er 1 gastje ook op de bus zit.
Dat ze geen nazi's zijn, maar doordat Standard extreem-linkse sympathieën heeft wouden ze daartegen protesteren.Wat staat erin? (asking for a friend with no instagram or other bullshit social media)