Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ma gij. Zijn pas 2 matchen ver. Competitie begint in mei. Dat hebben we vorig seizoen goed gezien.Ik begin al schrik te krijgen dat dit het jaar van Anderlecht gaat worden.
Kan die D’Onofrio zomaar 60 miljoen schulden betalen die nu open staan? Lijkt me sterkClassic Standard, opstaan als ze bijna begraven zijn. Zonder het publiek lukt dit niet.
Nu nog de extra versterkingen erbij en hopelijk beleven we een rustig seizoen .
Blijkbaar is Luciano D’Onofrio gespot in de tribunes. Dat er maar snel witte rook komt!
60miljoen wat is dat ? Das de gemiddelde spaarboek hier van een BG'erKan die D’Onofrio zomaar 60 miljoen schulden betalen die nu open staan? Lijkt me sterk

Kan die D’Onofrio zomaar 60 miljoen schulden betalen die nu open staan? Lijkt me sterk
Dit jaar hebben we wél een Europese campagne wss. Vorig seizoen toch wel wat punten gehaald tegen vermoeide ploegen die Europees speelden.Ik begin al schrik te krijgen dat dit het jaar van Anderlecht gaat worden.
Wat vind je eigenlijk van uw fans met hun nazi groeten? Je bent hier altijd snel als er iemand van Anderlecht iets uitsteekt. Maar nu blijft het stilNa vorig seizoen nog altijd hun lesje niet geleerd.

Wat vind je eigenlijk van uw fans met hun nazi groeten? Je bent hier altijd snel als er iemand van Anderlecht iets uitsteekt. Maar nu blijft het stil
Wil maar zeggen: weer een voorbeeld. Van die marginalen zitten er bij elke club
Daar zit echt iedereen op te wachten ongetwijfeldDe geruchten zijn dat hij zou afkomen met een groep Saoedische investeerders.
Standard heeft helaas weinig keuze. Tzal zo iets worden of een faillissement wordt onvermijdelijk.Daar zit echt iedereen op te wachten ongetwijfeld
In geen enkele eerste klasse club is het geld "zuiver". Ongeacht van welk land hun voorzitter is.Daar zit echt iedereen op te wachten ongetwijfeld