Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
KVK toch al 3 deugddoende punten genomen. Is nog vroeg maar elk punt telt voor de redding.

Nog altijd niet volledig ons een kut seizoen van vorig jaar verwerkt.

Net wanneer je ze in je zak hebt krijg je die weer tegen. Club, never change.. Sclessin kan zich terug opmaken van 1 van hun drie feestjes voor nieuwjaar.

Ik begin al schrik te krijgen dat dit het jaar van Anderlecht gaat worden.
Ma gij. Zijn pas 2 matchen ver. Competitie begint in mei. Dat hebben we vorig seizoen goed gezien.

Het is wel een feit dat je van Brugge verwacht dat ze er staan. Ze hebben zo vroeg al veel geld uitgegeven om er te staan nu. Dat dat niet het geval is , zal toch binnenkomen bij de top.

Classic Standard, opstaan als ze bijna begraven zijn. Zonder het publiek lukt dit niet.
Nu nog de extra versterkingen erbij en hopelijk beleven we een rustig seizoen .

Blijkbaar is Luciano D’Onofrio gespot in de tribunes. Dat er maar snel witte rook komt!

Classic Standard, opstaan als ze bijna begraven zijn. Zonder het publiek lukt dit niet.
Nu nog de extra versterkingen erbij en hopelijk beleven we een rustig seizoen .

Blijkbaar is Luciano D’Onofrio gespot in de tribunes. Dat er maar snel witte rook komt!
Kan die D’Onofrio zomaar 60 miljoen schulden betalen die nu open staan? Lijkt me sterk

Kan die D’Onofrio zomaar 60 miljoen schulden betalen die nu open staan? Lijkt me sterk

Het zou niet om 60mil schulden gaan maar om 25mil.

En Luciano investeert niet. Die zet samenwerkingen op poten met ultra rijken en speelt met hun geld. De geruchten zijn dat hij zou afkomen met een groep Saoedische investeerders.

Laatst bewerkt:
Na vorig seizoen nog altijd hun lesje niet geleerd.
Wat vind je eigenlijk van uw fans met hun nazi groeten? Je bent hier altijd snel als er iemand van Anderlecht iets uitsteekt. Maar nu blijft het stil 😉

Wil maar zeggen: weer een voorbeeld. Van die marginalen zitten er bij elke club

Wat vind je eigenlijk van uw fans met hun nazi groeten? Je bent hier altijd snel als er iemand van Anderlecht iets uitsteekt. Maar nu blijft het stil 😉

Wil maar zeggen: weer een voorbeeld. Van die marginalen zitten er bij elke club

Ik had er vorige keer al op gereageerd, maar van mij mogen ze heel die NF boel een maximumstraf geven. Ze mogen evengoed die vakken ook thuis sluiten, daar ga ik geen traan om laten.

Daar zit echt iedereen op te wachten ongetwijfeld
In geen enkele eerste klasse club is het geld "zuiver". Ongeacht van welk land hun voorzitter is.

Er zijn nog weinig Europese topclubs niet in handen van dergelijke landen.
Manchester City zou ook niet de ploeg zijn die ze nu zijn zonder het geld van Mansour.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan