Hans Moleman
Well-known member
Zit ook gewoon geen idee achter. Die doet precies maar wat.Dolberg links half. Die leert het nooit. Fluit maar af
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit ook gewoon geen idee achter. Die doet precies maar wat.Dolberg links half. Die leert het nooit. Fluit maar af
Dolberg natuurlijk wel kwalitatief met voorsprong het beste wat we vooraan lopen hebben hè.Dat is toch gewoon om uw favorieten te laten staan?
Dolberg is ook geen spits voor zo'n systeem
Bij een andere coach zou ik denken dat hij wil aantonen dat hij opties mist.. maar vorig jaar deed hm dat ook al![]()
Als ge hem op zijn kwaliteiten aanspeelt wel.Dolberg natuurlijk wel kwalitatief met voorsprong het beste wat we vooraan lopen hebben hè.
Een goeie trainer zou zorgen dat men zijn kwaliteiten zo goed mogelijk kan benutten natuurlijk.

Masochistik heb dus alle drie de matchen volledig gezien vandaag

We had controlpff wat zen triestige match weer, gaat weer een lang seizoen worden met Riemer.
Die zal zo wel zeggen dat het zonder publiek moeilijk spelen is en veel positieve dingen zag![]()
Ik vind deze match nog een graad erger dan vorig jaar. Nog niet eens een doelpogingVorig jaar genoeg van dit soort wanvertoningen gezien natuurlijk, inclusief Lucky 3 points.
Weinig verandert deze zomer. Opstelling en wissels tonen wel weer eens de matigheid van Riemer aan. En er is nog altijd geen deftige T2 die de man het licht kan laten zien.
Ik ben het met je eens wat betreft technische spits, maar de kans dat die er 25 in gaat leggen, is bijzonder klein. Dan kun je wel eens bedrogen uitkomen.Dolberg is veruit de beste technische spits in de JPL ( en dat zeg ik niet omdat hij nu juist bij ons speelt ) maar word totaal aan zen lot overgelaten .
Geef die jongen een 10 of ne 9.5 waarmee hij kan kaatsen /combineren en de juiste laastte pas kan geven in jawel de ZESTIEN meter en die pot er 25 in .
Had er vorig jaar 15 in een kaksysteemIk ben het met je eens wat betreft technische spits, maar de kans dat die er 25 in gaat leggen, is bijzonder klein. Dan kun je wel eens bedrogen uitkomen.
In het systeem dat Kompany hier speelde zou het niet veel gescheeld hebben.Ik ben het met je eens wat betreft technische spits, maar de kans dat die er 25 in gaat leggen, is bijzonder klein. Dan kun je wel eens bedrogen uitkomen.