Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ging over het tijdrekken van de doelman hé. Dat mekkeren tegen de scheids mag inderdaad direct geel zijn. En bij een tweede keer zonder twijfel een tweede geel geven, ik ben ervan overtuigd dat na de eerste paar rode kaarten het direct gedaan gaat zijn met dat mekkeren.
Oei, ja, 't is zondag voor iedereen hè :unsure:

Tijdrekken van de keeper moet idd veel sneller bestraft worden.

Alle Brugge fans hier aan't klagen over tijdrekken en de ref en de lichte penalty. Maar niet aan't zagen over hoe hun team de eerste 60 minuten iets klaar kreeg en dat slappe verdedigen bij de 0-2.
Ivm dat tijdrekken: Wees maar zeker dat exact hetzelfde gebeurd als jullie zouden voorstaan, in een match waar je een prijs kan pakken.

Jullie hebben by far de beste kern, toch zeker in aanvallend opzicht. Dat je dan zo tam die match begint, dat begrijp ik niet. Je weet dat wij intensief spelen. Als je dat niet matcht, tja dan kom je in de problemen.

Die Tzolis gaat er 20 maken, dat is echt wel een topper precies. Maar Mechele liet zich toch weer enkele keren in de luren leggen. Dat is de enige zwakte die ik momenteel bij Brugge zie. En Hayen, ik ben er nog niet van overtuigd. Hij had misschien toch beter zijne grijze pull aangedaan. Dan had hij die match zeker gewonnen.

Sadiki & Puertas beiden MotM. Die ene geile pas van CP liet hij toch opnieuw zien dat die in een grotere competitie meekan.
Maar wat was die David Promise slecht :LOL:. Toch wel wat verwachtingen van... die zakte compleet door de mand. Wat was dat lol. Laat die nog maar een jaartje op de bank zitten. Tenzij het nog opeens zou keren, maar die jongen die slofte over het plein, niet normaal.
Hopelijk is Rodriguez snel in vorm.

En dan qua manager cam, referee bodycam, selfiecamera bij een interview... @DAZN... ik kijk naar betaalTV hé jongens! Ik wil professioneel TV beeld. Al die handheld devices zorgen voor mega-amateuristische beelden IMO. Ik word daar duizilig van op den duur.
1) Stop de gimmicks (bodycamera ref)
2) geen selfie cam bij interviews
3) manager cam OK. Maar aub niet handheld.

Soit, genoeg om aan op te trekken en genoeg om aan te ergeren. Jupkesligeau met jupkesniveau is weer van start gegaan. Ikzelf wel pas opnieuw erbij op de 6de speeldag. Op 1 september tegen Anderlecht zijn we present!

De eerste stappen naar een nieuwe structuur in Genk?

Er komt een nieuwe CEO met best wat adelbrieven. Een man die sinds jongsaf supporter is van het Genkse voetbal is en als general manager sterk werk geleverd in Nike bij Ham/Laakdal (stond ook aan de wieg van de contacten tussen Nike en Genk) en daarna soortgelijk werk heeft geleverd in het Europees en wereldhoofdkwartier van Nike. Erik Gerits (die blijkbaar ook weer meer de politiek in zal trekken) wordt "Head Of Community" en de nieuwe CEO gaat dienen als contactpersoon tussen de RvB en de sportieve werking.

De eerste stappen naar een nieuwe structuur in Genk?

Er komt een nieuwe CEO met best wat adelbrieven. Een man die sinds jongsaf supporter is van het Genkse voetbal is en als general manager sterk werk geleverd in Nike bij Ham/Laakdal (stond ook aan de wieg van de contacten tussen Nike en Genk) en daarna soortgelijk werk heeft geleverd in het Europees en wereldhoofdkwartier van Nike. Erik Gerits (die blijkbaar ook weer meer de politiek in zal trekken) wordt "Head Of Community" en de nieuwe CEO gaat dienen als contactpersoon tussen de RvB en de sportieve werking.
Zal ook wel allemaal in functie zijn van een hervorming naar een NV

Alle Brugge fans hier aan't klagen over tijdrekken en de ref en de lichte penalty. Maar niet aan't zagen over hoe hun team de eerste 60 minuten iets klaar kreeg en dat slappe verdedigen bij de 0-2.
Ivm dat tijdrekken: Wees maar zeker dat exact hetzelfde gebeurd als jullie zouden voorstaan, in een match waar je een prijs kan pakken.

Jullie hebben by far de beste kern, toch zeker in aanvallend opzicht. Dat je dan zo tam die match begint, dat begrijp ik niet. Je weet dat wij intensief spelen. Als je dat niet matcht, tja dan kom je in de problemen.

Die Tzolis gaat er 20 maken, dat is echt wel een topper precies. Maar Mechele liet zich toch weer enkele keren in de luren leggen. Dat is de enige zwakte die ik momenteel bij Brugge zie. En Hayen, ik ben er nog niet van overtuigd. Hij had misschien toch beter zijne grijze pull aangedaan. Dan had hij die match zeker gewonnen.
Dat tijdrekken en blijven liggen is wel iets dat bij Union altijd terug komt imo. Is natuurlijk niet iets dat enkel Union doet maar als tegenstander is het wel enorm vervelend. Misschien is het mijn blauw-zwarte bril maar ik zie ons dat eigenlijk niet vaak doen. In mijn ogen zijn dat ook geen dingen die een topploeg hoort te doen maar soit. Een reden te meer om met twee keer 30 minuten effectieve speeltijd te beginnen werken.

Dat we niet intensief gespeeld hebben de eerste helft klopt wel, een oud zeer dat we vorig jaar ook regelmatig zagen. Er moet imo veel verticaler gespeeld worden vind ik. Het gaat veel te vaak breed en dan nog eens terug en dan eens de andere kant en dan nog eens terug. Ook op counters gaat het allemaal veel te traag. Langs de andere kant hebben we wel het grootste deel van de match gedomineerd en ook wel genoeg mogelijkheden gehad om de match te winnen. We hebben ook amper iets weggegeven.

Het is een moeilijke match om te analyseren vind ik want Union zat al meteen na de rust in een zetel + jullie geven liever de bal aan de tegenstander om dan razendsnel uit te breken zoals bij die penalty.

Lekker marginaal weeral.

Lekker marginaal weeral.
Weer een goed voorbeeld om te laten zien dat deze marginalen bij elke ploeg te vinden zijn. Eerlijk gezegd wordt dat precies overal erger en erger

Weer een goed voorbeeld om te laten zien dat deze marginalen bij elke ploeg te vinden zijn. Eerlijk gezegd wordt dat precies overal erger en erger
Gohja, vroeger stak er natuurlijk niet in iedereen zijn broekzak een camera die deftige beelden kan maken.
Én alles wordt tegenwoordig gefilmd door sommige mensen, op het vervelende af.... Elke penalty, corner... Onlangs op een concert iemand die letterlijk anderhalf uur met zijn gsm aan het filmen was, hoe haal je het in je hoofd :laugh:

Soit, on topic.. Triestig uiteraard, maar niet verwonderlijk als je zie wie daar soms allemaal rond loopt.

Gohja, vroeger stak er natuurlijk niet in iedereen zijn broekzak een camera die deftige beelden kan maken.
Én alles wordt tegenwoordig gefilmd door sommige mensen, op het vervelende af.... Elke penalty, corner... Onlangs op een concert iemand die letterlijk anderhalf uur met zijn gsm aan het filmen was, hoe haal je het in je hoofd :laugh:

Soit, on topic.. Triestig uiteraard, maar niet verwonderlijk als je zie wie daar soms allemaal rond loopt.
Ja dat zie ik bijna overal. Zelfs op de proclamatie van mijn dochter lopen er daarbij die heel die proclamatie door de gsm kijken. Dan denk ik ook : wat een leven :lol:

Iemand interesse om via voetbalpoules.nl (zelfde website als EK prono) mee te doen aan een prono voor de Jupiler League? Heb zelf weinig interesse in zo'n Fantasy Football spel, maar scores pronostikeren vind ik wel leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan