Alle Brugge fans hier aan't klagen over tijdrekken en de ref en de lichte penalty. Maar niet aan't zagen over hoe hun team de eerste 60 minuten iets klaar kreeg en dat slappe verdedigen bij de 0-2.
Ivm dat tijdrekken: Wees maar zeker dat exact hetzelfde gebeurd als jullie zouden voorstaan, in een match waar je een prijs kan pakken.
Jullie hebben by far de beste kern, toch zeker in aanvallend opzicht. Dat je dan zo tam die match begint, dat begrijp ik niet. Je weet dat wij intensief spelen. Als je dat niet matcht, tja dan kom je in de problemen.
Die Tzolis gaat er 20 maken, dat is echt wel een topper precies. Maar Mechele liet zich toch weer enkele keren in de luren leggen. Dat is de enige zwakte die ik momenteel bij Brugge zie. En Hayen, ik ben er nog niet van overtuigd. Hij had misschien toch beter zijne grijze pull aangedaan. Dan had hij die match zeker gewonnen.
Sadiki & Puertas beiden MotM. Die ene geile pas van CP liet hij toch opnieuw zien dat die in een grotere competitie meekan.
Maar wat was die David Promise slecht

. Toch wel wat verwachtingen van... die zakte compleet door de mand. Wat was dat lol. Laat die nog maar een jaartje op de bank zitten. Tenzij het nog opeens zou keren, maar die jongen die slofte over het plein, niet normaal.
Hopelijk is Rodriguez snel in vorm.
En dan qua manager cam, referee bodycam, selfiecamera bij een interview... @DAZN... ik kijk naar betaalTV hé jongens! Ik wil professioneel TV beeld. Al die handheld devices zorgen voor mega-amateuristische beelden IMO. Ik word daar duizilig van op den duur.
1) Stop de gimmicks (bodycamera ref)
2) geen selfie cam bij interviews
3) manager cam OK. Maar aub niet handheld.
Soit, genoeg om aan op te trekken en genoeg om aan te ergeren. Jupkesligeau met jupkesniveau is weer van start gegaan. Ikzelf wel pas opnieuw erbij op de 6de speeldag. Op 1 september tegen Anderlecht zijn we present!