Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn voorspelling min of meer uitgekomenAllez, ik voorspel dat Club 1-0 gaat voorkomen na een dubieuze beslissing, Anderlecht met de billen bloot gaat tegen Antwerp en Union die vlot gaat winnen.

Toch te gek dat die dat zelf moet beslissenDie onzekerheid op het gezicht van Lardot als hij zijn beslissing neemt![]()
Dat ga ik nu eens écht niet aan mijn hart laten komen hoor. Volgend jaar vollenbak voor onze 2e ster gaanWat een zuur einde, verdienen het aan de hand van de PO, maar die beslissing samen met die supporters die dan op het veld al staan voor de match afgelopen is…

Tuurlijk zitten die overal. Dat zeg ik hier tegen sommige al weken die denken dat dat alleen bij ons is.En dan met dat Bengaals tussen al dat publiek lopen. Debielen zijn toch overal
Kunnen toch wel ook stadionverboden beginnen geven. Net als al dat volk dat voor de match gedaan was al opt veld stond.En dan met dat Bengaals tussen al dat publiek lopen. Debielen zijn toch overal
Nog geen 10 posts na iemand die 'Blauw-zwarte bond' post, faut le faire.Hoeveel geluk, 50/50 beslissingen in uw voordeel, kunt ge hebben op een seizoen zeg.. Waanzin gewoon.
En dan nog durven zagen en klagen dat VAR/refs anti- Club zijn, zeveren over Mauve bond...