Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Hopelijk niet 45 minuten bibberen voor een draw. Goals maken godverdomme!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad vlug eentje er in knallen voor wat gemoedsrust
Niet juist. Gelijkspel is voor Cercle enkel een goed resultaat als Genk geen punt pakt.Gelijkspel is voor allebei goed resultaat,… dan weet je de outcome toch?
En hoeveel punten heeft Genk dan wel volgens jou op dit moment???Niet juist. Gelijkspel is voor Cercle enkel een goed resultaat als Genk geen punt pakt.
En hoeveel punten heeft Genk dan wel volgens jou op dit moment???
da's een feit, maar ik zou het nu toch nog niet op een akkoordje gooien als ik Cercle zou zijn. En vertrouw me, wij hebben er ervaring mee dit seizoen!1 doelpuntje weg van een punt.En hoeveel punten heeft Genk dan wel volgens jou op dit moment???
Ja want dat kan/kon niet meer veranderen tijdens de match???En hoeveel punten heeft Genk dan wel volgens jou op dit moment???
Hoeft geen akkoord te zijn : zolang gelijkspel voor beiden voldoende is wordt er behoudender gespeeld en geen zotte risico’s genomenda's een feit, maar ik zou het nu toch nog niet op een akkoordje gooien als ik Cercle zou zijn. En vertrouw me, wij hebben er ervaring mee dit seizoen!
En hoeveel punten heeft Genk dan wel volgens jou op dit moment???
We zullen zien, ik zou mijn geld toch op gelijkspel zetten hoorJa, Cercle zal er effen op rekenen dat Genk niet meer scoort. Not. Genk zou maar eens in de laatste minuut gelijk maken, en dan heeft Cercle ineens nog 5 minuten om te winnen of zoiets. Trouwens op het veld zie je ook dat ze zo niet redeneren (uiteraard niet).