Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dolberg gisteren maar 13 passes gekregen. Yari 0 key passes gegeven en Augustinsson had de beste score. Says it all denk ik.

Waarom wisselde Riemer ook positie voor positie gisteren? Zo konden wij gewoon blijven staan. Opmerkelijk wel.

Wat wel een groot verschil is met toen, is dat het toen meestal enkel alcohol was dat de dooddoener is bij velen. Nu wordt er enorm veel drugs gepakt. Zie je ook op de festivals tegenwoordig. Die synthetische drugs is een ramp aan het worden. Bij de supportersclub waar ik jaren lang in het bestuur heb gezeten zijn dit jaar ook een paar leden buitengegooid door drugs te nemen in de bus. Dat zijn zaken die ik bijvoorbeeld nooit ben tegengekomen

Bwah, ik ben in 2008 en 2010 met een supportersbus van Gent meegereden voor de bekerfinale, daar hoorde ik toch ook meteen het ene snuifgeluid na het andere op die bus van zodra hij vertrokken was. Volgens mij moet die buschauffeur toen gedacht hebben dat zijn wc op de bus valse lucht aan het trekken was ofzo.

Verschaeren is een grap, laat die maar gaan. 2x gezien gisteren. Bij het betreden van het veld en bij zijn wissel.
Daarvoor zit dan Leoni op de bank.. dit seizoen de verpersoonlijking van Anderlecht. Grinta, knokken, blijven gaan, vooruit voetballen en snel handelen.
Grinta en knokken de verpersoonlijking van Anderlecht?
Wel akkoord dat hij dat is, maar dat is toch vooral dankzij zijn vista en techniek imo.
Over Verschaeren ben je toch veel te streng, die gast was maanden uit, kan je echt niet verwachten dat die hier even de pannen van het dak speelt.

Die wissel van Dolberg zegt alles. Mss wel u beste speler eraf halen, terwijl je een goal moet maken, en al bijna geen kans bij mekaar krijgt gevoetbald. Dolberg de enige die ook maar enigszins bij een goal kwam.

We moeten ook niet zagen over die blessures. We speelden ook heel zwak mét deze jongens erbij. De meeval die we heel vaak kenden is vooral weggevallen tijdens de play offs. Want het voetbal was op zich niet zoveel slechter dan veel matchen tijdens de reguliere competitie.

Aja, waar normaliseren we dat dan? Iedereen toch echt gedegouteerd hoor.
Komaan, in zowat elke reactie wordt er verwezen naar het wanbeleid van de club als oorzaak, naar het slachtoffer zelf als oorzaak, en wordt er terloops ook eens vermeld dat er overal marginalen zitten. En zo kunnen we allemaal met een gesust geweten op naar volgende week. Alles om het maar niet onvoorwaardelijk te moeten veroordelen als wat het is, het kankergezwel dat van ons voetbal met voorsprong de marginaalste sport maakt die er is.

Komaan, in zowat elke reactie wordt er verwezen naar het wanbeleid van de club als oorzaak, naar het slachtoffer zelf als oorzaak, en wordt er terloops ook eens vermeld dat er overal marginalen zitten. En zo kunnen we allemaal met een gesust geweten op naar volgende week. Alles om het maar niet onvoorwaardelijk te moeten veroordelen als wat het is, het kankergezwel dat van ons voetbal met voorsprong de marginaalste sport maakt die er is.
Ja, dat is toch net wat we willen zeggen met, dat ze bij zowat iedere club zitten? Het is een globaal probleem. Slechts 1 iemand die hier het slachtoffer als oorzaak durft aanhalen? dat die stond uit de dagen doet er idd niet toe. Spreekt geweld niet goed. Dat van dat gesust geweten is dan weer een eigen hersenspinsel.

Grinta en knokken de verpersoonlijking van Anderlecht?
Wel akkoord dat hij dat is, maar dat is toch vooral dankzij zijn vista en techniek imo.
Over Verschaeren ben je toch veel te streng, die gast was maanden uit, kan je echt niet verwachten dat die hier even de pannen van het dak speelt.

Die wissel van Dolberg zegt alles. Mss wel u beste speler eraf halen, terwijl je een goal moet maken, en al bijna geen kans bij mekaar krijgt gevoetbald. Dolberg de enige die ook maar enigszins bij een goal kwam.

We moeten ook niet zagen over die blessures. We speelden ook heel zwak mét deze jongens erbij. De meeval die we heel vaak kenden is vooral weggevallen tijdens de play offs. Want het voetbal was op zich niet zoveel slechter dan veel matchen tijdens de reguliere competitie.
Voetballend vermogen, vooruit spelen, één tijdsvoetbal is verpersoonlijking van Anderlecht ja. Dan nog 90 minuten knokken en grinta tonen voor dat paars wit truitje is extra.
Verschaeren zijn broek is al nat als Oneydika eens kwaad kijkt, laat staan dat hij er ooit mee in duel gaat

Verschaeren kon voor zijn blessure ook geen deuk in een pakje boter shotten.
Ge hebt trouwens een fitte Leoni op de bank hè, tegen Club in de voorlaatste match is nie de moment om matchritme op te doen.

Gattoni had op corner nog een goei kans. En Dolberg zal zelden scoren als die zo ver van het doel speelt hè. Die krijgt 87 kruisraketten op zich afgevuurd en trek uw plan. Zelfde met Vasquez de hoeken in laten duiken. Dan zijn spelers voor in de 16.

We zijn enorm efficient geweest dit seizoen, paar goeie match. Te vaak bibberen en een aantal klasseflitsen.
Tegenstand en ander teams die het laten afweten en teveel verkocht hebben.

Anderlecht en Club fans die vechten over welke fans het marginaalste zijn en wij worden niet eens vermeld, triestig.
Haha, in mijn tienerjaren jarenlang meegemaakt op den Bosuil en in uitmatchen ja😂
Paste wel in die gore vuile 100 jaar oude tribune 1/2 😂
Beste was wel toen de uitsupporters nog aan de rechterzijde van tribune 1 zaten en dan langs de rechterzijde van die vijver toekwamen. Hoe vaak er dingen over die hekken daar gesmeten werden 😵

Anderlecht en Club fans die vechten over welke fans het marginaalste zijn en wij worden niet eens vermeld, triestig.
Ale in ver verleden naar Antwerp KVK geweest als we nog beiden in 2de zaten. Zat ook op uitnodiging bij bestuur eigenlijk altijd. En daar ook eens zo marginale toestanden gehad. Fan kwam naar mij toe en deed fars. Ik begon te lachen en hij zei is het omdat hij een bril draag. Smeet zijn bril af en smeet het op de grond en dan zijn voet er op en vroeg dan of ik dan wou vechten.

Iedereen tevreden nu? :)

Ale in ver verleden naar Antwerp KVK geweest als we nog beiden in 2de zaten. Zat ook op uitnodiging bij bestuur eigenlijk altijd. En daar ook eens zo marginale toestanden gehad. Fan kwam naar mij toe en deed fars. Ik begon te lachen en hij zei is het omdat hij een bril draag. Smeet zijn bril af en smeet het op de grond en dan zijn voet er op en vroeg dan of ik dan wou vechten.

Iedereen tevreden nu? :)
Nee, je moet nog zeggen of je gevochten hebt

Philippe Albert, held

“Ik heb nog nooit een ploeg van Sporting gezien die zo dicht bij de titel was en zo lusteloos speelde”, klinkt het bij Sudinfo.

“Anderlecht wordt geen kampioen en dat is de schuld van hun coach, Brian Riemer, die heeft laten zien hoe beperkt zijn tactische keuzes zijn”

“Hij is niet in staat om zijn coaching aan te passen aan de omstandigheden tijdens een wedstrijd.”

“Als ik bedenk dat René Weiler daags na de titel van 2017 als een stuk vuilnis werd buiten gesmeten, of dat Vincent Kompany na twee keer in de top vier te eindigen en een bekerfinale met veel minder mankracht ook richting de uitgangsdeur werd geduwd, dan blijf ik met stomheid geslagen achter."

:bow::bow:
Poten beginnen te wankelen

Proto is van mening dat Riemer Anderlecht moet ontslaan. We vragen ons af of die waan van de dag er ook was als RSCA pakweg met 1-0 won na een lucky goal en een even matige prestatie?

"Als ik voorzitter van Anderlecht ben, heeft Riemer vandaag zijn C4 beet. Tegen Brugge speelde Paars-Wit voor een punt. Dat is schandalig. Voor een topper moet je woede in je gezicht hebben. Maar we zagen ze lachen en lachen voor de wedstrijd, dat is niet oké", aldus Proto.

Poten beginnen te wankelen

Proto is van mening dat Riemer Anderlecht moet ontslaan. We vragen ons af of die waan van de dag er ook was als RSCA pakweg met 1-0 won na een lucky goal en een even matige prestatie?

"Als ik voorzitter van Anderlecht ben, heeft Riemer vandaag zijn C4 beet. Tegen Brugge speelde Paars-Wit voor een punt. Dat is schandalig. Voor een topper moet je woede in je gezicht hebben. Maar we zagen ze lachen en lachen voor de wedstrijd, dat is niet oké", aldus Proto.
Als hij voor een punt speelde had hij wel beter wat meer duelkracht eropgezet. Wel een match waar Ashimeru & Delaney grote rol zouden kunnen hebben, maar dwaas dat hij niet speelde met Vazquez & Dolberg.

Match Genk - RAFC is ook jammer voor blessure van De Laet, had zeker mooi afscheid kunnen krijgen volgende week op Bosuil.

Nee, je moet nog zeggen of je gevochten hebt
Ja zekers 200 man afgeklopt en ik had geen schrammetje.

Was in feite niet nodig heel die match was een afgang voor Antwerp. Heb ook 10min eerder de wedstrijd verlaten, het werd iets te verhit na de afgang en was 3 van ons vs hele tribune. En had mijn AR15 niet mee :(

Was in feite niet nodig heel die match was een afgang voor Antwerp. Heb ook 10min eerder de wedstrijd verlaten, het werd iets te verhit na de afgang en was 3 van ons vs hele tribune. En had mijn AR15 niet mee :(
als je het diep genoeg duwt krijg je alles in het stadion heb ik gelezen! Volgende keer dan

Dat verklaart waarom die oude garde van den Antwerp allemaal zo weinig tanden hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14