Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die speelt geen bepaalde tactiek, maar tegen een tactiek. Hij zoekt precies elke wedstrijd opnieuw alle sterktes en zwaktes uit en zet zijn team daar naar. Wat die gedaan heeft sinds hij aangesteld is, is ongezien.Hayen ook echt bewezen geen one trick pony te zijn. Zonder Thiago en heeft Anderlecht gewoon compleet geneutraliseerd.
Hayen ook echt bewezen geen one trick pony te zijn. Zonder Thiago en heeft Anderlecht gewoon compleet geneutraliseerd.
Er staat wel duidelijk bij "proberen". Ik probeer ook veel dat niet lukt.Deze ook
“Riemer gaat Club meteen bij de keel proberen grijpen”
Een ramp en meedoen voor de titel , damn wa gaat da geven als we goed spelenHahaha Anderlecht is gewoon een ramp heeft niets met Hayen te maken al heel de play-offs een complete ramp, nu vind het echt zonde voor union maar club gaat gewoon verdient kampioen worden. Well jammer hoe die marginale supporters weer gedragen

Ga je nu echt zeggen dat Anderlecht geen ramp is tijdens de play-offs ze mogen nog zo lang mee doen de titel zat er nooit in in mijn ogen. Elke match was gewoon een draak en veel chance gehad ook. Club verdient kampioen of met heev veel geluk union maar club geeft dit niet meer uit handenEen ramp en meedoen voor de titel , damn wa gaat da geven als we goed spelen
Btw marginale supps heb je overal
Sorry, maar als Club supporter kan ik zelfs toegeven dat enkel Union de titel écht zou verdienen. Gaat me echter niets uitmaken volgende zondag als we onze 19e titel pakken en volgend seizoen op zoek kunnen gaan naar onze 2e ster!Hahaha Anderlecht is gewoon een ramp heeft niets met Hayen te maken al heel de play-offs een complete ramp, nu vind het echt zonde voor union maar club gaat gewoon verdient kampioen worden. Well jammer hoe die marginale supporters weer gedragen
Union verdient het meeste de titel dat is zeker, maar club heeft ook gewoon veel pech gehad, ik vind dat club het meer verdient dan Anderlecht.Sorry, maar als Club supporter kan ik zelfs toegeven dat enkel Union de titel écht zou verdienen. Gaat me echter niets uitmaken volgende zondag als we onze 19e titel pakken en volgend seizoen op zoek kunnen gaan naar onze 2e ster!
Het systeem is wat het is. Union heeft het laten afweten in de fase die er het meeste toe doet en Club is als een sneltrein door de play-offs gedenderd. Dan sta je gewoon verdiend op kop.Sorry, maar als Club supporter kan ik zelfs toegeven dat enkel Union de titel écht zou verdienen. Gaat me echter niets uitmaken volgende zondag als we onze 19e titel pakken en volgend seizoen op zoek kunnen gaan naar onze 2e ster!
Cercle kan echt een gouden derbywinst voor de eeuwigheid binnenhalen.
Iedereen zou dat toch verdienen op zijn eigen manier zeker: Anderlecht wegens de regelmaat aan punten behalen doorheen het volledige seizoen, club op basis van de PO en Union op basis van het hele reguliere seizoen.Union verdient het meeste de titel dat is zeker, maar club heeft ook gewoon veel pech gehad, ik vind dat club het meer verdient dan Anderlecht.
Dat is verre van onverwacht!Hopelijk winnen Cercle en Union volgende week. Voor mij mocht Cercle vandaag met de beloften gespeeld hebben om de a-kern te laten rusten.
Mja ok, op basis van het systeem sta je verdiend op kop, maar zo moet je dus altijd spreken van een "verdiende" kampioen. Is het woord "verdiend" dan niet overbodig? Of in welke concrete situatie zou je dan kunnen spreken van een kampioen waarbij je de term "verdiend" er beter niet aan toevoegt?Het systeem is wat het is. Union heeft het laten afweten in de fase die er het meeste toe doet en Club is als een sneltrein door de play-offs gedenderd. Dan sta je gewoon verdiend op kop.
En als het volgende week misloopt, is het door de flater van de VAR op Mechelen!Voor Club Brugge gaat vooral de nederlaag tegen STVV op de laatste speeldag zowaar een titel gaan opleveren. Daar winnen en Deila had nooit ontslagen geweest. Zo zie je maar hoe het kan lopen