Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ze daarnet het uitvak filmden stonden er toch ook een heleboel. Eerste keer dat ik het zag. Margi
Serieus? Nog nooit gezien. Echt wel triestig. Men mag volgend seizoen gewoon hardhandig zijn daarop, zo'n mutsje dragen, is gewoon het stadion uit en een verbod er bij. Belachelijke mannen zeg.

Serieus? Nog nooit gezien. Echt wel triestig. Men mag volgend seizoen gewoon hardhandig zijn daarop, zo'n mutsje dragen, is gewoon het stadion uit en een verbod er bij. Belachelijke mannen zeg.
Is zoals bij Sheldon ook de eerste keer dat ik het zie bij Club maar waren er toch minstens een vijftal in beeld

De marginale mutsjes met hun vuurwerk zijn weer stoer ze. Zijn er eigenlijk echte anderlecht-fans die daar achter staan?
Ik hoop dat die trend nooit overwaait naar Club, daar heb ik die belachelijke bivakmutsen toch nog nooit gezien.
Start van de 2de time tegen fiorentina gemist?

Anderlecht brengt gewoon te weinig in deze play-offs (en ervoor ook) om aanspraak te kunnen maken op de titel.
Maar met dat Cerkul vandaag verloor gaan die er volgende week toch vol moeten voor gaan (ze gingen het sowieso niet cadeau geven aan Club)
Dus het kan zelfs met een overwinning van Club vandaag nog altijd alle kanten uit.
Spanning tot de slotspeeldag en zo hoort het ook! :D

Gaat Club nu echt gokken op die 0-1? Ze zitten in de PO's wel in een betere flow, maar daarvoor zo vaak het deksel op de neus gekregen ... zo roep je het over jezelf heen hé

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14