Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sirkul gaat ze niet veel in de weg leggen hoorClub Brugge gaat de titel pakken. Zelfs in mindere matchen zit nu alles mee. Ik verwacht een tweestrijd tussen hen en Union nog. Anderlecht zie ik afhaken na deze 2 uitmatchen op rij. Op verplaatsing zit er te weinig in
Eerste helft ook vaak, hakjes, bruggetjes die er niet uitkomen. Ik ben rap aan het keren hoor.Echt? Vind dat echt een verademing op rechtsback. Nog jong dus maakt soms wel wat foutjes maar toch

Ik zie Anderlecht daar niet winnen hoor. Nu als dat wel is. Volgende week in Union gaan ze niet winnenSirkul gaat ze niet veel in de weg leggen hoor

Die kan nog eens ontploffen in Athene voor mijn part.Als Thiago nu nog helemaal los gaat komen..
Die halvering blijkt dit jaar precies wel een groter issue dan de voorbije 15..Brugge een heel jaar geen zak uitgestoken en nu de pannen vh dak spelen is toch wel frustrerend.
Schaf de halvering maar snel af.
Omdat het dit jaar ook een enorm grote kloof was. Meestal eindigen ploegen op 6 punten ofzo van elkaar. Ploegen die 20 punten achter eindigden hebben in die 15 jaar nooit mee gedaan voor de titel denk ik. Het is deels waar dat dit er mee voor zorgt dat Brugge nog kampioen kan worden maar evengoed is het probleem bij de eerste 2 te zoeken die weinig punten pakken. Uiteindelijk hadden ze bijna 10 punten voorsprong. Als je dat nog weggeeft moet je het ook bij jezelf gaan zoekenDie halvering blijkt dit jaar precies wel een groter issue dan de voorbije 15..
Vázquez en dolberg dat werkt niet . Zeker als 1 van die 2 weer op de flank gaat belanden. Riemer heeft niet geleerd na KortrijkBij Anderlecht straks komen Coosemans en Vasquez in de ploeg voor Schmeichel en Dreyer.