Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk ik toch ookDat op Leoni vond ik nu ook niks maar Nilsson speelt de bal toch met de arm?
Dat op Leoni vond ik nu ook niks maar Nilsson speelt de bal toch met de arm?
Dat op Leoni heeft toch niks met voetbal te maken?Dat op Leoni vond ik nu ook niks maar Nilsson speelt de bal toch met de arm?
Dit .3 penaltywaardige dingen in 1 fase..
Niet eens een VAR check?
Union die de ene na de andere fout mag maken en nog maar 1x geel heeft.
Maar Anderlecht wordt bevoordeeld door de scheidsrechters he jongens....
Het moeilijke gaat deze week zijn met de donderdagmatch in Griekenland. En dan de verplaatsing naar Union. Als ze die goed doorkomen schat ik ze de hoogste kanshebber inBij Club is het niet enkel dat ze nu wel winnen, maar toch ook de manier waarop.
Ze waren veel beter dan Anderlecht, PAOK en Antwerp (en dan Cercle eigenlijk ook al). Als ze al die matchen wonnen met 3 doelpunten verschil had de tegenstander niets te zeggen daarover. Toch straf die ommekeer.
Liet zich wel gemakkelijk opzij gooien vond ik. Maar dat van Nilsson vond ik wel strafschop.Dat op Leoni heeft toch niks met voetbal te maken?
Die zijn arm zat aan de keel van Vertonghen. Is altijd handsLiet zich wel gemakkelijk opzij gooien vond ik. Maar dat van Nilsson vond ik wel strafschop.
Weegt ook 20kg minder denk ik.Liet zich wel gemakkelijk opzij gooien vond ik. Maar dat van Nilsson vond ik wel strafschop.

Geen fan van het betere duw-en-trekwerk?Weegt ook 20kg minder denk ik.
En sinds wanneer moogt ge met spelers gooien?![]()

Elke ploeg die tegen Union speelt zegt exact hetzelfde, maar dan worden ze uitgelachen. Maar we moeten dat ploegje wel sympathiek vinden hoor.3 penaltywaardige dingen in 1 fase..
Niet eens een VAR check?
Union die de ene na de andere fout mag maken en nog maar 1x geel heeft.
Maar Anderlecht wordt bevoordeeld door de scheidsrechters he jongens....
In duel kan dat.Geen fan van het betere duw-en-trekwerk?
Debast de zwakste man bij Anderlecht vandaag