Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat eigenlijk ook gewoon, precies of Union en Anderlecht ook alles te grabbel gaan gooien, het is niet dat die andere vier ploegen zo'n standvastig seizoen beleven he. Het is gewoon wel duidelijk dat wanneer je begint zonder verwachtingen wat goeie wedstrijden mogelijk zijn.
Een ploeg dat nu kan pieken en bijna alle matchen wint gaat er altijd heel dicht bij zijn. En dat lijkt vooral in het geval van Genk zo te zijn. Maar we zullen zien wat de weken brengen. Brugge en Genk zullen inderdaad top moeten blijven zijn als ze de achterstand willen goedmaken. 1 misstap en het ziet er weer helemaal anders uit. Maar mijn geld zet ik toch niet op Anderlecht. Het zou wel eens een 0 op 6 kunnen worden tegen ons zwarte beest volgende week.

Alle pijnpunten blootgelegd vandaag.
En meteen ook een "zware" nederlaag, moest Riemer hier nu iets uit leren en meenemen zou het mooi zijn, maar ijdele hoop waarschijnlijk

Misschien Vasquez en Angulo eens laten starten. Hazard op de 10 centraal
Dolberg, Delaney op de bank want brengen toch nie veel bij
Angulo moet altijd spelen vind ik

Bazelen zowaar. Voor mij een meerwaarde dat het tot de laatste speeldag spannend blijft dan dat we nu de kampioen al zouden kennen. Lijkt mij nu niet zo een waanzinnig statement. Idem met iedere jaar dezelfde ploeg die erbovenuit steekt. Dat vind ik niet goed voor een competitie. Dus spanning, ik vind het alleszins een heel belangrijke factor, zeker als neutrale fan. Wat ik vorig seizoen was in de playoffs.
Tot de laatste dag spanning, waar is da in godsnaam voor nodig. Het is een kampioenschap waar het om de beste van de league gaat. Ook tegen de kleintjes en de middenmoters. Brugge en Genk die op 20 punten stonden doen nu opeens weer mee.

Dat slaat toch he-le-maal nergens op. Dat ziet toch iedereen?

En ik ken de antwoorden wel, ja da bestaat al lang en ja ge weet dat het hier zo werkt.

Maar het trekt op niks, is gewoon oneerlijk en belachelijk. Alsof dat "spanning" de enige parameter moet zijn.

Soit volgende week int uitvak. 3u durende Combiregeling voor iets dat ik met 20 min tram ook kan doen.

Hohoho, my prayers have been heard. Zo blijft de schade voor Union beperkt en kunnen ze nog altijd meer dan verdiend kampioen worden.

Nog zoiets grappig zijn zo mensen die helemaal niet in Brussel (of in de buurt) wonen, maar dan wel zo virulent Anderlecht-supporter zijn (zoals precies de meeste van hun supporters). Hoppen die gewoon op de trein of hebben die iene miene mutte gedaan om een club te kiezen om voor te supporteren ofzo? Zie je bij quasi geen enkele andere club.
In dit subforum alleen al heb je Belgische supporters die ook voor buitenlandse clubs als Ajax, Liverpool, West Ham, ... supporteren. Op dergelijk niveau zie je toch zelden clubs die enkel lokale supporters hebben. Denk je dat elke bijvoorbeeld elke Club Brugge supporter van Brugge is? Of elke Antwerp supporter van Antwerpen?

In dit subforum alleen al heb je Belgische supporters die ook voor buitenlandse clubs als Ajax, Liverpool, West Ham, ... supporteren. Op dergelijk niveau zie je toch zelden clubs die enkel lokale supporters hebben. Denk je dat elke bijvoorbeeld elke Club Brugge supporter van Brugge is? Of elke Antwerp supporter van Antwerpen?
Geboren in Anderlecht en al tientallen jaren wonend in Antwerpen ! En fuck Antwerp ! :)

Tot de laatste dag spanning, waar is da in godsnaam voor nodig. Het is een kampioenschap waar het om de beste van de league gaat. Ook tegen de kleintjes en de middenmoters. Brugge en Genk die op 20 punten stonden doen nu opeens weer mee.

Dat slaat toch he-le-maal nergens op. Dat ziet toch iedereen?

En ik ken de antwoorden wel, ja da bestaat al lang en ja ge weet dat het hier zo werkt.

Maar het trekt op niks, is gewoon oneerlijk en belachelijk. Alsof dat "spanning" de enige parameter moet zijn.

Soit volgende week int uitvak. 3u durende Combiregeling voor iets dat ik met 20 min tram ook kan doen.
Wij willen er al jaren vanaf, hoe meer punten dat je hebt hoe meer je er moet afgeven.
Maar ja alles voor de spanning (kunstmatige)

Dit klopt. De helft van gent is een Club supporter.

Idd, zeer bekrompen kijk op het voetbal. Alsof je enkel voor je lokale ploeg mag supporteren.

Sommige mensen worden fan omdat ze meegaan met hun ouders of vrienden, anderen voor de clubcultuur en het voetbal waar de club voor zou moeten staan. Helemaal niet bizar of grappig imo.

Persoonlijk mogen ze die PO's afschaffen .

Goeie mening, maar dan lees je dit:

Geboren in Anderlecht en al tientallen jaren wonend in Antwerpen ! En fuck Antwerp ! :)

🤺

Antwerp über alles.

FwFkL3OXoAEfqj_.jpg

Hier in België zijn we wel nog bijlange niet aan zo'n eenzijdige dominantie bezig e, kvind je vergelijkingen eigenlijk totaal niet passen. Hou die po's, maar schaf die halvering af!

Heerlijk, eindelijk nog eens echt genoten van voetbal, sfeer was ook top. Onze beste match van het seizoen? Die intensiteit in de duels en druk zetten op tegenstander, nog niet veel gezien. Dat en zowat iedereen die goed tot heel goed was, Skoras en Nusa vielen meest op maar ook Jutgla vond ik echt wel top, die positie ligt hem precies wel goed, niet?
Hoe veel ik ook fan ben van Vanaken, na zo'n intensiteit te zien vandaag, vraag ik me toch af of we tegen Antwerp niet met deze 11 zouden starten.

Onze beste match van het seizoen. Ik wou wel dat ik het zelfvertrouwen had van een anderlechtfan, nog maar in beroep gegaan tegen lege vakken en vandaag 2 vuurpijlen in een Bruggevakgooien voor de match. Tis eigenlijk gewoon degoutant.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14