Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou zeggen: doe normaal. Maar nu met Union en eventueel Club die wint van Anderlecht en we doen echt mee.Als jullie de komende 2 matchen winnen doen jullie gewoon mee voor plaatsen 1 en 2.

Gaan ze bij Club ook zeggen natuurlijk. Genk en club moeten ook nog 2 keer tegen elkaar natuurlijk. Het zijn play offs. Ik heb al lang geleerd om niet vooruit te kijken want het ligt zo kort bij elkaar dat het elk weekend wel wisselt.Ik wou zeggen: doe normaal. Maar nu met Union en eventueel Club die wint van Anderlecht en we doen echt mee.![]()
Heb zo een standard gevoel van 2012 denk ik, op de laatse speeldag nog net in de top zes komen. En dan zonder druk 26/30 halen in de play offsMet 2 thuismatchen voor de boeg kan dat zomaar, al zal dan de druk er weer bij komen kijken natuurlijk. Nu spelen ze zonder druk. 2 eerste matchen speelden ze wel heel goed.
Dit is toch amateurisme pur sang.![]()
Union en bondsparket lijnrecht tegenover elkaar in soap rond Burgess, die nodeloos in tribune zat: "Compleet onjuist" | sporza
Opvallende soap rond Christian Burgess tijdens Union - Cercle Brugge. De verdediger nam plaats in de tribune omdat de clubleiding meende dat hij geschorst was, maar dat bleek vreemd genoeg niet het geval. De Brusselaars wezen met een beschuldigende vinger richting het Bondsparket, dat zich...sporza.be
Zelfs bij Union willen ze dat Anderlecht kampioen wordt!
De bond heeft het hen niet gezegd!Dit is toch amateurisme pur sang.
0 op 6 gaat inderdaad aankomen. Volgende match is het Anderlecht Union. Dus volgende week is sowieso een match voor de leidersplaatsDat gaat zwaar aankomen. En sowieso dat de vorige jaren in hun hoofd gaat beginnen kruipen.
Klopt helemaal.Als Club zou winnen ligt de titelstrijd na 2 speeldagen in de play-offs natuurlijk wel weer volledig open.
laat ons hopenAls Club zou winnen ligt de titelstrijd na 2 speeldagen in de play-offs natuurlijk wel weer volledig open.
Fuck de play offs gewoon. Fuck het. Ieder seizoen. Fuck de fucking kutsysteem in België.
Fuck
Vooral aan de play-offs dan... maar uiteindelijk is er nog niets beslist, niet te veel in de waan van de dag blijven. Hopen dat Club wint tegen RSCA en dan ligt weer helemaal open.Union, die gaan weer geen kampioen worden. Enkel en alleen aan zichzelf te danken.
Play offs hè. Beslissing zal wel voor het laatste zijn. Wisselt elke speeldag wel, dat heb al lang geleerd.Vooral aan de play-offs dan... maar uiteindelijk is er nog niets beslist, niet te veel in de waan van de dag blijven. Hopen dat Club wint tegen RSCA en dan ligt weer helemaal open.
2 nederlagen op rij, dat is zelf zonder halvering een probleemMa echt, wa voor een begin vandaag. En dan systeem 3 keer veranderen. Pfff vree teleurgesteld vandaag. Pfff mja mss dat de druk er nu minder op zit? Mss ga da ons beter af. Ma echt, wa is het punt v play-offs met halvering echt. Fuck dees gewoon. Echt waar