Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij betreft correct.Zou je ook nooit penalty mogen voor fluiten imo, via voet van een andere speler, en de arm is niet eens zo onnatuurlijk + ging niet richting doel (meer).
Klopt. Nederlaag verdient Club nietOnze tweede helft is op zich niet zo slecht.
Volgens de huidige regels is het wel penalty maar gevoelsmatig vind ik daar ook niets aan.Zou je ook nooit penalty mogen voor fluiten imo, via voet van een andere speler, en de arm is niet eens zo onnatuurlijk + ging niet richting doel (meer).
Raakt de bal niet en heeft niet echt invloed op de keeper denk ikDeze vind ik bizar dat die doorgaat
Bij de eerste herhaling twijfelde ik even of hij hem met een hakje wou doen afwijkenRaakt de bal niet en heeft niet echt invloed op de keeper denk ik

Tis het hakje dat hij precies probeert te doen. Inderdaad zonder de bal te raken maar beïnvloed zo toch mee de doelman. Niet dat hij er anders bij kon. In ieder geval is de 1-1 meer dan terechtRaakt de bal niet en heeft niet echt invloed op de keeper denk ik
Springt toch gewoon weg?Tis het hakje dat hij precies probeert te doen. Inderdaad zonder de bal te raken maar beïnvloed zo toch mee de doelman. Niet dat hij er anders bij kon. In ieder geval is de 1-1 meer dan terecht