Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker. 9 punten voor op Antwerp. Goed voor Europees voetbal te halenDe eerste 3 belangrijke punten van de play-offs zijn binnen!
Ik heb nog maar zelden een goede match gezien tussen die 2 ploegenBlijven elk jaar toch fenomenale kutmatchen tegen Anderlecht.
Ik heb nog maar zelden een goede match gezien tussen die 2 ploegen
HLN Sport.Hazard zette kort voor rust de achtervolging in op Wijndal en haalde hem onderuit bij de zijlijn. De Nederlander veerde geïrriteerd recht en ging neus aan neus staan met Hazard. Wijndal maakte een kleine beweging met het hoofd, genoeg voor Hazard om neer te gaan en de handen voor het gelaat te slaan. Het soort opstootje dat je als scheidsrechter best kunt afdoen met een gele kaart voor elk en ‘case closed’. In Tubeke dacht Lawrence Visser er toch anders over. De man die minutenlang apathisch toekeek hoe Genk en Westerlo de boel saboteerden, voelde zijn moment nu wel gekomen. Hij sommeerde Jasper Vergoote naar het scherm en die greep naar het achterzakje. Rood voor Wijndal en Antwerp met tien.
Tja HLNHLN Sport.

Ik zei het hier op café nog, een dweil als arbiter dus die gaat zeker de VAR volgenHLN Sport.

HBVLHLN Sport.

Die komedie hoeft nu ook niet maar die hoofdbeweging moet nu ook wel niet hé.Vooral Hazard zijn reactie stoot me zo tegen de borst. Zeer wansmakelijk.
Das idd t zelfde wat er gisteren gebeurde.