Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou niet weten hoe je De Cuyper samen met Meijer in een ploeg krijgt zonder een van de twee om te scholen naar CV of LW

Meijer zou je eventueel idd als CV kunnen gebruiken, maar het feit dat ze dat nooit hebben gedaan of getest zegt mss genoeg, dat hij daar gewoon toch niet voor geschikt is.

Maar dan laat je gewoon de beste speler op die positie staan. En dat was De Cuyper. Jammer voor Meijer dan.

Zou niet weten hoe je De Cuyper samen met Meijer in een ploeg krijgt zonder een van de twee om te scholen naar CV of LW
Meijer verkopen :unsure:. Je haalt De Cuyper die in een bijzonder goede flow zat daar weg voor een speler die net uit blessure komt. Bizar.

Of ja, proberen omscholen naar CV, dan moet je misschien een verdediger minder kopen ...

Ja en nee. Hoeveel input had hij in de CV situatie? De erbarmelijke verdediging maakte alles 2x moeilijker voor de rest van de ploeg imo.

Ik kan moeilijk geloven dat Club een nieuwe trainer aantrekt en dan niet zou luisteren naar diens input voor de verdediging. Heeft toch ook Zinckernagel mogen aantrekken?

Huh? Ze waren daar toch met twee ploegen? Genk deed evenmin moeite om nog te voetballen. Zou wel straf zijn moest hier effectief een gevolg van komen.
Genk kan je hier toch echt helemaal niks verwijten lijkt me. Er zijn zoveel ploegen die uiteindelijk de bal willen rondspelen op het einde van een partij.

Ik vraag me zelfs af of je beide ploegen hier wel voor kunt straffen. Voor zover ik weet zijn er toch geen regels overtreden?

Het is geen verplichting om druk te zetten of überhaupt moeite te doen. Anders kan je gisteren net zo goed gans Brugge straffen. :oi22:

Genk kan je hier toch echt helemaal niks verwijten lijkt me. Er zijn zoveel ploegen die uiteindelijk de bal willen rondspelen op het einde van een partij.

Ik vraag me zelfs af of je beide ploegen hier wel voor kunt straffen. Voor zover ik weet zijn er toch geen regels overtreden?

Het is geen verplichting om druk te zetten of überhaupt moeite te doen. Anders kan je gisteren net zo goed gans Brugge straffen. :oi22:
De vraag is natuurlijk waarom Westerlo zo abrupt stopte met druk zetten, nadat ze 15 minuten eerder nog vol speelden voor de overwinning. Westerlo had niets meer te verliezen, die manier van voetballen deed toch vermoeden dat Genk hier instructies voor had gegeven... Als dat laatste zo is, kan je daar uiteraard beide ploegen voor bestraffen. De manier waarop zo'n El Khanouss instructies kwam geven aan Westerlo-spelers, toont toch aan dat dat niet zuiver verlopen is?

De vraag is natuurlijk waarom Westerlo zo abrupt stopte met druk zetten, nadat ze 15 minuten eerder nog vol speelden voor de overwinning. Westerlo had niets meer te verliezen, die manier van voetballen deed toch vermoeden dat Genk hier instructies voor had gegeven... Als dat laatste zo is, kan je daar uiteraard beide ploegen voor bestraffen. De manier waarop zo'n El Khanouss instructies kwam geven aan Westerlo-spelers, toont toch aan dat dat niet zuiver verlopen is?
Tsja, we kunnen dat wel veronderstellen, maar valt dat bv. te bewijzen als dit eventueel voor de rechtbank komt? Dat bedoel ik vooral.

Vanhaezebrouck is een prima coach, maar ik vind het een bijzonder slechte verliezer soms.

Altijd dat gejammer achteraf, zeer ergerlijk.
Heeft dan ook minstens 80% van de tijd gelijk.
Maar komt over als een kwal en een betweter.

Maar de 20% zelfreflectie ontbreekt en dat is het grote probleem bij Hein.

Wij hoeven niet naar po 1, want we hebben het sportief niet afgedwongen.
Maar Westerlo mag echt wel gestraft worden.
Wat een kleine ploeg moet je wel niet zijn om dit zo openlijk te tonen.

Eigenlijk doen ze toch niet veel verkeerd? De andere ploeg moet maar aanvallen :p

En Hein is zo een irritante mens, ja vriend moet maar meer winnen op het ganse seizoen he :crazy:

Eigenlijk doen ze toch niet veel verkeerd? De andere ploeg moet maar aanvallen :p

En Hein is zo een irritante mens, ja vriend moet maar meer winnen op het ganse seizoen he :crazy:
Eerst wilden de trainers ons nog wijs maken dat de situatie ontstaan is op het veld, op initiatief van de spelers, maar er zijn beelden en ooggetuigen die Wouter Vrancken en Rik De Mil tekenen naar mekaar zien doen en richtlijnen geven om de strijd te staken.

Dit is normaal?

Heeft dan ook minstens 80% van de tijd gelijk.
Maar komt over als een kwal en een betweter.

Maar de 20% zelfreflectie ontbreekt en dat is het grote probleem bij Hein.

Wij hoeven niet naar po 1, want we hebben het sportief niet afgedwongen.
Maar Westerlo mag echt wel gestraft worden.
Wat een kleine ploeg moet je wel niet zijn om dit zo openlijk te tonen.

Ja het is de manier waarop hij het altijd zegt, he. Nu bv. dingen insinueren over de coach.
Vanhaezebrouck deelde tot slot nog een steek uit naar Westerlo-coach Rik De Mil.

"Dit draag je mee", waarschuwde hij. "Zoiets komt op je lijstje als coach, want andere clubs zien dit ook. Misschien heeft zijn verleden (De Mil coachte Gent-rivaal Club Brugge, red.) er iets mee te maken."

Maakt niet uit of hij gelijk heeft of niet, het getuigt gewoon van weinig klasse.

Haha, gij ziet spoken man.

Stel me toch ook serieus vragen bij het einde van de match. Hoe supporters van Westerlo en Genk dit maar trachten recht te praten is stuitend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14