Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwak gewoon. Competitievervalsing
Staat er ergens in de regels dat er moet aangevallen worden? Iedere andere ploeg zou gewoon hetzelfde doen. Hoe dikwijls is dit al gebeurd wanneer 2 team zich kunnem kwalificeren in een tournooi.

Wat veel kwalijker is is dit:

Dit noemen ze dan "slim". Maar dit zijn gewoon swalbes en verdient telkens geel.

Allez nu, in hetzelfde bericht waarin ge claimt dat gewoon 6 minuten niks doen "zo veel voorkomt", gaat ge een blessure faken kwalijker noemen? :laugh:

Als er nu iets is dat in het voetbal af en toe eens voorkomt...

Kunnen we alstublief stoppen met doen alsof de niet-deelname van Gent aan de PO 1 op wat voor wijze dan ook veroorzaakt is door het gedrag van Westerlo in de laatste 5 minuten van het seizoen?

Misschien had Gent gewoon iets beter in de voorgaande 29 matchen moeten spelen? 🤔

Kunnen we alstublief stoppen met doen alsof de niet-deelname van Gent aan de PO 1 op wat voor wijze dan ook veroorzaakt is door het gedrag van Westerlo in de laatste 5 minuten van het seizoen?

Misschien had Gent gewoon iets beter in de voorgaande 29 matchen moeten spelen? 🤔
Vooral die onterecht afgekeurde goal op Anderlecht is voor hen nu heel pijnlijk

Allez nu, in hetzelfde bericht waarin ge claimt dat gewoon 6 minuten niks doen "zo veel voorkomt", gaat ge een blessure faken kwalijker noemen? :laugh:

Als er nu iets is dat in het voetbal af en toe eens voorkomt...
Het ene is tegen de regels, het andere niet...

Ge kunt dat een schande vinden zonder tegelijk te vinden dat het Gent PO1 gekost heeft hoor.

Kans was sowieso klein dat er nog ging gescoord worden.
En te veel andere factoren hebben een grotere rol gespeeld.

Vooral die onterecht afgekeurde goal op Anderlecht is voor hen nu heel pijnlijk
Dit dus.
Is schandaliger dan het akkoordje tussen Westerlo-Genk.

Ja, Gent heeft zelf wedstrijden weggegeven maar de arbitrage zit er ook voor een stuk tussen dat we po 1 mislopen.

Hoofdschuldige is het bestuur, een aanvalslinie verkopen en niets in de plaats halen kost u heel veel punten.

Hein moet meer halen dan de schamele 8 punten.

Wedstrijden weggeven met 10 man ook al is de rode kaart overdreven (als je ziet waar andere ploegen week na week mee wegkomen).

Gewoon te weinig, ondanks dat we in bepaalde wedstrijden (om het zacht uit te drukken) de arbitrage niet bepaald een goede dag had.

Kunnen spelers nog een sanctie opgelegd krijgen nadat ze, na de match, openlijk toegeven dat ze een blessure geveinsd hebben omwille van de ramadan?

Jajajaja broodnodige punten en we zijn helemaal terug in de running. :love2: Freyr Alexandersson :love2:
Vooral mentaal ook een serieuze boost.
Net herbekeken, die goal moet toch altijd afgekeurd worden voor dat handsspel?
Echt waanzinnig dat de VAR dat checkt en die niet afkeurt.
Hoe kan dat van Bataille zelfs in eerste instantie slechts geel zijn? :laugh: 😭😭
Altijd rood voor mij.
Spanning troef op de Bosuil, want de VAR herbekijkt de beelden van de goal. Kerk lijkt de bal onbewust met zijn arm mee te nemen, maar de 1-1 telt!

Ik heb geen beelden gezien, maar als dit klopt moet die goal toch áltijd afgekeurd worden? :unsure:
Jep.
Wat is dit voor kutsport, echt niveau nihil.
Ik vond het zelfs erg voor Visser, die staat daar te kijken en je ziet hem letterlijk zeggen "ik kan niks doen".
Hopelijk Union kampioen de match voor de bekerfinale. Wie verzint dat ook eigenlijk om die midden in de play-offs te laten spelen.
Belachelijk tot in het oneindige, bekerfinales moeten toch altijd na het seizoen gespeeld worden.

Klopt ergens, maar het is wel zuur, zeker als je ziet dat Gent toch vaak VAR fases tegen heeft gekregen.
Nu, hun kern zo naar de knoppen doen in de winter was ook niet slim natuurlijk.

Kan die vertoning uit Westerlo - Genk echt niet beschouwd worden als wedstrijdvervalsing door het reglement? Of is dit enkel indien ploegen zo ook starten aan de match en de hele wedstrijd toestanden zoals dit laten zien?

Kunnen spelers nog een sanctie opgelegd krijgen nadat ze, na de match, openlijk toegeven dat ze een blessure geveinsd hebben omwille van de ramadan?
Goh, ik denk niet dat olie op het vuur gooien een goede manier is om dit aan te pakken eerlijk gezegd. Creëer gewoon de regel dat de ref het spel stil kan leggen zoals in andere landen. Laat die een halve minuut water drinken en een koekske eten & er wordt geen spel van gemaakt.

Nu zou je ze gaan straffen vanwege hun geloof. Komt toch niet goed over denkikdan.

Matchen op de Bosuil zijn altijd speciaal inderdaad. Die matchen zorgen zelden of nooit tot mooi voetbal. Maar goed, nu iedereen enkele dagen platte rust & dan opladen voor de finales. Straks mijn mini-abo aanschaffen. Hopelijk vallen de data & speeltijden wat mee, maar ik vrees er nu al voor.

Goh, ik denk niet dat olie op het vuur gooien een goede manier is om dit aan te pakken eerlijk gezegd. Creëer gewoon de regel dat de ref het spel stil kan leggen zoals in andere landen. Laat die een halve minuut water drinken en een koekske eten & er wordt geen spel van gemaakt.

Nu zou je ze gaan straffen vanwege hun geloof. Komt toch niet goed over denkikdan.

Matchen op de Bosuil zijn altijd speciaal inderdaad. Die matchen zorgen zelden of nooit tot mooi voetbal. Maar goed, nu iedereen enkele dagen platte rust & dan opladen voor de finales. Straks mijn mini-abo aanschaffen. Hopelijk vallen de data & speeltijden wat mee, maar ik vrees er nu al voor.
Tgoh, het gaat me niet per se over dat geloof, eerder het veinzen van een blessure. Ongeacht de reden.

Kan die vertoning uit Westerlo - Genk echt niet beschouwd worden als wedstrijdvervalsing door het reglement? Of is dit enkel indien ploegen zo ook starten aan de match en de hele wedstrijd toestanden zoals dit laten zien?
Nee, is niet mooi maar men kan daar niks aan doen. Begrijp gewoon niet waarom westerlo niet voor de 2-1ging mochten ze alsnog verliezen waren ze toch zeker van het behoud.

Leuk nieuws voor een maandag ochtend.
Moet eerlijk gezegd wel bekennen dat dit nieuws me toch doet glimlachen, verdiende loon voor deze laffe kerel. Iets met karma.
In gesprek gaan met Club, dit terwijl Standard toen nog kans maakte op een PO1 ticket. Waarna de boel volledig in elkaar stuikte.

Hopelijk gaat Club zelf scouten. Niet weer staan zwaaien met eurobiljetten om Leko te komen oppikken :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K