bap
Well-known member
Het was wel Mrabti die hem binnentikte. Wel enorm nuttige speler, die Slimani.Slimagol![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was wel Mrabti die hem binnentikte. Wel enorm nuttige speler, die Slimani.Slimagol![]()
is de laatste trainer waar we echt goed voetbal zagen. En in het begin onder Clement tot covid kwam
Wat denk je van deze penalty dan?Dit kan toch echt niet meer
Overduidelijk hands, niets aan de hand.
Schorsen die handel!

Laat maar doen. Hebben daar dikwijls veel problemen in het verledenRWDM is echt dramatisch amai.
Tis licht maar wordt geraakt. Als hij fluit gaat de var niet tussen komenHij trapt hem onderuit. "het is te licht"
Who fucking cares of dat nu hard of licht aangetikt is. Niks bal geraakt
Uiteraard niet.Tis licht maar wordt geraakt. Als hij fluit gaat de var niet tussen komen
Niet doelbewust, lichaam niet onnatuurlijk groter gemaakt, geen doelpunt mee gemaakt, dus hoezo overduidelijk?Dit kan toch echt niet meer
Overduidelijk hands, niets aan de hand.
Schorsen die handel!
Dat mag al 2 jaar ofzo dacht ik. Moet niet meer op exact de juiste plek zijn, ter bevordering van het tempo.Debast mag een vrije trap voor offside (van een RWDM speler) op de helft van RWDM nemen.
Knap van Laforge..
Onnatuurlijk kunt ge eeuwig over discuteren natuurlijk.Niet doelbewust, lichaam niet onnatuurlijk groter gemaakt, geen doelpunt mee gemaakt, dus hoezo overduidelijk?
Ik heb deze mening ook. Maar eerlijk.. ik begrijp al die regels rondom hands niet meer. Nu maken ze het bizar doordat de var de scheids roept. Dus de ene vind het wel hands en de andere nietNiet doelbewust, lichaam niet onnatuurlijk groter gemaakt, geen doelpunt mee gemaakt, dus hoezo overduidelijk?