Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan begrijpen als Vrancken zich vandaag bekocht voelt
Diegene die zich hier nog kan uitlullen ga je nooit kunnen ontslaan, die heeft op alles een antwoord.
Volgens de regels is dit natuurlijk penalty
Vond Mechelen nochtans beter eerste helft en Cercle beter de tweede helft. Draw leek me terecht maar als er iemand verdiende te winnen dan idd wel KVM. Enorm ambetante speler die Slimani. Snap niet dat je zo een match zou willen spelen..Proficiat, was wel leuke match (eerste helft vooral). Slimani wel heel sluw en lastige speler, continue ook mensen enerveren maar Mechelen wel terecht gewonnen op basis van de tweede helft.
Hij raakt hem maar van een beweging is er geen sprake. Odoi wil zich voor een andere speler trekken en in die beweging raakt hij El ouahdi (of zoiets).Odoi met de elleboog op corner 1
Odoi met de goal op corner 2
Ja ref..
Kan je dit een onnatuurlijke houding noemen of je lichaam onnatuurlijk breder maken?Volgens de regels is dit natuurlijk penalty, maar sta me toe om te zeggen dat het inderdaad belachelijk is. Ik heb hier al meerdere keren aangehaald dat die handsregels onder de loep moeten genomen worden.
Daar ben ik het mee eens. Er zit nog weinig vuur in Genk. De transfers in de winter zullen zeker niet geholpen hebbenGenk kan echt niet klagen, hebben vooral veel te weinig getoond tegen een ook zwak Club. We hadden zelfs nog de betere kansen en moesten de sabotage van Deila ook doorstaan.
Ge hebt een var, er komt bloed bij kijken.Nja, ik zag Genk niet meer scoren vandaag. Te onmondig daarvoor. Ze hebben zichzelf toch weeral vooral in voet geschoten met die gemiste penalty, maar deze zever kan je inderdaad niet meer blijven goedpraten. Eerst dat sluwe elleboogstootje van Odoi, en dan - nog veel erger - deze penalty. Nee, dit kan niet meer.
Ik ben vrij zeker dat die van Genk dat toch heel graag als excuus gaan gebruiken. Zoals elke trainer, voetballer of supporter dat graag aangrijpt om een belabberde prestatie te vergoeilijken.Ge hebt een var, er komt bloed bij kijken.
Dan kijk je toch even naar de beelden lijkt mij?
Genk 2e helft idd aanvallend onmondig, niks meer gecreëerd dus verdienen ook niet te winnen hier
Maar dat staat allemaal los van die beslissingen
Hij raakt hem maar van een beweging is er geen sprake. Odoi wil zich voor een andere speler trekken en in die beweging raakt hij El ouahdi (of zoiets).
Op dat eerste beeld (waar er 7 spelers voor staan, zie je inderdaad een elleboog. Op het 2de zie je toch dat hij aan de schouder van Heynen 'trekt' en het in die beweging is dat hij die andere speler raakt.
Gewoon een zuivere elleboog hoor.
Klopt helemaal, maar de VAR en arbitrage houden er wekelijks ook ridicule beslissingen op na.Genk en Gent hebben een ridicule transferbeleid op nagehouden dit seizoen.
Goh, de arm van Sor(?) is daar toch een beetje in niemandsland had ik het gevoel, dus je hebt altijd het risico dat er een penalty gefloten kan worden als je hem dan met de arm aanraakt met de huidige regels. Met de huidige regels moet je gewoon je armen zo dicht mogelijk bij het lichaam houden, maar dat is in situaties zoals o.a. deze natuurlijk gekkenwerk.Kan je dit een onnatuurlijke houding noemen of je lichaam onnatuurlijk breder maken?
Er gaan er nog ledematen breken als ze in die situatie een duel moeten aangaan met de armen om de rug