Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke week hetzelfde liedje, manieren zoeken om te stoppen met voetballen en goals weg te geven. Als iemand Skov wil ( een topploeg zal het in elk geval niet zijn) kom hem maar halen, die gast maakt 10+ goalen op zijn kap maar geeft er gewoon minstens evenveel weg in een seizoen.

Dit Club Brugge is gewoon klaar voor tabula rasa… Dit lijkt zelfs op de jaren 2006, 2007.

De zogenaamde ‘vedetten’ Nusa en Skov Olsen zijn niet beter als Dreyer en Hazard, zoveel is duidelijk.

RSCA wint gewoon verdiend en was veel beter. Eerlijke uitslag! Wat tegelijk een schande is, want dit RSCA is allesbehalve een goede ploeg.

Achja Union gaat nu eindelijk verdiend kampioen worden. Club moet terug naar de tekentafel en centraal vanachter eindelijk kwaliteit halen.
Nusa en Skov zijn wel beter é, maar wij zitten met een coach die er (zeker in Nusa zijn geval) niet in slaagt om er uit te halen wat er in zit. Dat is eigenlijk waar voor zowat heel de ploeg eigenlijk als ik er efkes over nadenk.

Deila tactisch gewoon een zwakke coach. Kan een match enkel in het voordeel van de tegenstander doen kantelen. In Europa gaat het makkelijker omdat onze aanvallers gewoon minder gekend zijn.

Nusa en Skov zijn wel beter é, maar wij zitten met een coach die er (zeker in Nusa zijn geval) niet in slaagt om er uit te halen wat er in zit. Dat is eigenlijk waar voor zowat heel de ploeg eigenlijk als ik er efkes over nadenk.
Skov moet je gewoon zene linker weghouden van de goal .

Lol, 1/6 en we blijven 3e.

Zou Deila weten trouwens dat Homma ook op de plaats van Skov kan spelen als hij de stenen uit de grond zuigt of moe gespeeld is? Ach ik hoop er niet meer op. Hopelijk een uitleenbeurt naar Westerlo waar hij kan ontploffen onder De Mil.

Zou Deila weten trouwens dat Homma ook op de plaats van Skov kan spelen als hij de stenen uit de grond zuigt of moe gespeeld is? Ach ik hoop er niet meer op. Hopelijk een uitleenbeurt naar Westerlo waar hij kan ontploffen onder De Mil.
Laat maar komen.

Ik heb Deila eigenlijk nog lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar na vandaag ben ik het ook wel beu eigenlijk. Keer op keer dezelfde zever die terugkomt.

Zelfs als die nog de beker wint mag die van mij gewoon vertrekken.

Jelle Bataille ging stevig door op de voet van Torunarigha en werd bestraft met geel. De VAR bekeek de fase en gaf geen rode kaart. De uitleg van de VAR was volgens Eleven DAZN dat Bataille eerst de bal raakte, daarom zou geel voldoende geweest zijn

Dit slaat gewoon helemaal nergens op.
Iemand een regel gevonden dat als je een bal raakt je dan zo mag doorgaan?

En hoe haalt die ref het in zijn kop om hier maar geel voor te geven?

Begrijp niets meer van Club. Op veel plekken gewoon goede tot zeer goede spelers. Paar pijnpunten niet aangepakt. Verder vooral een mentaal probleem zo lijkt het. Al de 4e of 5e recente match met cruciale goals tegen in het (absolute) slot?

En in tegenstelling tot de voorbije maanden dit keer ook gewoon zwakker dan de tegenstander. Dat is dus een achteruitgang.

Mentaal zieke ploeg opnieuw zonder vertrouwen (na een nochtans hoopgevende januari-maand).

Het is ook ver gekomen als een dergelijk verlies tegen de grote rivaal mij nog amper raakt. Zo weinig hoop nog dit seizoen. En al zoveel frustrerende matchen gehad. Het wordt een gewoonte.

Zij kunnen dan Vazquez inbrengen en ballen naar voren pompen, zo valt die eerste goal ook. Het vat het seizoen van de twee ploegen goed samen: bij hun valt het telkens goed, bij ons net niet. Vanuit hun spel hebben ze weinig echte kansen gecreëerd.

Hans zag een andere match..
Als ge de matchen zo gaat analyseren, zult ge ook dezelfde fouten blijven maken natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14