Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zag ik ook toen ze bij ons op bezoek waren. Leuk teamHet wordt misschien wat onderbelicht (in de media enzo) maar er loopt eigenlijk best wel leuk Belgisch talent rond in Sint-Truiden.
En voor wat minder Patris.Zo meteen hopelijk Sardella en Augustinsson voor wat meer defensieve zekerheid.

Stroeykens ook de meest consistente van het seizoen , wa nen topper !En voor wat minder Patris.
Stroeykens weer zo belangrijk. Onze enige middenvelder die de eerste helft de boel nog kon doen draaien. Al zal dat voor de persjongens wel weer Rits zijn, omdat hij onzichtbaar was, en dat is goed voor een defensieve middenvelder.![]()

Eerst nog zien wie er effectief in POI geraakt.Ik denk da brugge, antwerp, gent, genk of cercel het onderling gaan moeten uitmaken voor plek drie.
Mss is rsca nog haalbaar maar union moeten we vergeten en het zo oververdiend zijn.
Ik hoop juist nog op de beker finale
Spannend is het wel dankzij het gepruts van alle top ploegen 
Ge weet toch ook dat ons toekomstig basismiddenveld gewoon Rits - Delaney - Verschaeren is hé?Stroeykens ook de meest consistente van het seizoen , wa nen topper !
Hopelijk tegen Brugge , Sardella en Augustinson en Deleaney int veld![]()
Nah , ik heb hem al gemaild , Leoni Thomas Mario of ik geef hem een pruik cadeauGe weet toch ook dat ons toekomstig basismiddenveld gewoon Rits - Delaney - Verschaeren is hé?
Gohja, "meer punten moeten hebben"... Efficiëntie is ook een kunst natuurlijk.Blijkbaar is het niet al nonsens wat ik hier schrijf. Volgens de excpected points berekend op spelverloop en kansen had Club een pak meer punten moeten hebben en zouden ze 1e staan.
Union zou 7 punten "te veel" hebben en zakt naar plaats 2. Anderlecht zou pas 5e staan. Schrale troost want je koopt er niks mee. Zoals ik eerder aanhaalde, de lelijke matchen winnen is ook een kunst, en die hebben ze niet onder de knie bij Club.
Da's zoals xG en xGA, mooi voor de stats liefhebbers maar daar heb je uiteindelijk niks aan, je moet ze er nog altijd inknallen he.Blijkbaar is het niet al nonsens wat ik hier schrijf. Volgens de excpected points berekend op spelverloop en kansen had Club een pak meer punten moeten hebben en zouden ze 1e staan.
Union zou 7 punten "te veel" hebben en zakt naar plaats 2. Anderlecht zou pas 5e staan. Schrale troost want je koopt er niks mee. Zoals ik eerder aanhaalde, de lelijke matchen winnen is ook een kunst, en die hebben ze niet onder de knie bij Club.
Het is dit seizoen nog steeds lucky Antwerp hoorNochtans was je vorig seizoen match na match aan het klagen over 'lucky Antwerp' maar wij hadden toen ook gewoon het hoogste aantal expected points![]()

Inderdaad. Snap die reacties dan ook niet. Niemand zegt dat Club eerst had moeten staan natuurlijk, maar het is gewoon een feit dat Club veel meer punten had kunnen en eigenlijk moeten hebben. Ik weet niet of ik al een frustrerender seizoen heb gekend als dit seizoen als supporter zijnde. Je zou eigenlijk perfect een bingo-kaart kunnen maken voor elke wedstrijd. Hoe vaak je bepaalde zaken keer op keer terug ziet is niet normaal meer.Maar dat zegt hij toch?